Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26489
Назва: | Феномен віртуальної реальності в контексті сучасної медіакультури |
Автори: | Мазуркевич, Віталій Віталійович |
Приналежність: | Кафедра культурології 034 Культурологія |
Бібліографічний опис: | Мазуркевич В. В. Феномен віртуальної реальності в контексті сучасної медіакультури : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 034 Культурологія / наук. кер. В. Ю. Головей; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк 2024, 84 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 12-гру-2024 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Науковий керівник: | Головей, Вікторія Юріївна |
Теми: | віртуальна реальність інклюзивність культурна спадщина медіакультура культурні стратегії інновації соціальна спільнота |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена аналізу віртуальної реальності (VR) як інноваційного інструменту для збереження, трансляції та розвитку культурної спадщини. Дослідження спрямоване на вивчення впливу VR на сучасні культурні практики, традиції, а також перспективи інтеграції в культурні стратегії для глобального культурного обміну. У роботі розглянуто теоретичні основи поняття віртуальної реальності та її роль у сучасних культурних теоріях. Проаналізовано можливості VR у створені віртуальної культурної спадщини, розвитку віртуального мистецтва та соціальних спільнот, що впливають на особисту ідентичність. Окрему увагу приділено проблемам доступності, автентичності та етичним викликам, пов'язаним з використанням VR у культурному середовищі. Об’єкт дослідження – процес інтеграції віртуальної реальності у культурне буття через використання VR технологій у мистецтві, збереженні спадщини та соціальних практиках. Предмет дослідження – вплив VR на культурні практики й традиції та перспективи її інтеграції в культурні стратегії з урахуванням проблем і викликів. Наукова новизна роботи полягає у визначенні потенціалу VR як платформи для збереження культурної спадщини та створення нових форм культурної взаємодії. Практична значущість полягає у розробці рекомендацій для культурних організацій щодо інтеграції VR у культурну стратегію, враховуючи аспекти доступності, інклюзивності та автентичності. Результати дослідження можуть бути корисними для культурних установ, дослідників та розробників VR-проєктів, спрямованих на збереження культурної спадщини, створення інноваційного мистецтва та розширення доступу до культурних ресурсів у цифрову епоху. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26489 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mazurkevych_2024.pdf | 1,22 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.