Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26489
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Головей, Вікторія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Мазуркевич, Віталій Віталійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-12T14:59:28Z | - |
dc.date.available | 2024-12-12T14:59:28Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Мазуркевич В. В. Феномен віртуальної реальності в контексті сучасної медіакультури : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 034 Культурологія / наук. кер. В. Ю. Головей; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк 2024, 84 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26489 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена аналізу віртуальної реальності (VR) як інноваційного інструменту для збереження, трансляції та розвитку культурної спадщини. Дослідження спрямоване на вивчення впливу VR на сучасні культурні практики, традиції, а також перспективи інтеграції в культурні стратегії для глобального культурного обміну. У роботі розглянуто теоретичні основи поняття віртуальної реальності та її роль у сучасних культурних теоріях. Проаналізовано можливості VR у створені віртуальної культурної спадщини, розвитку віртуального мистецтва та соціальних спільнот, що впливають на особисту ідентичність. Окрему увагу приділено проблемам доступності, автентичності та етичним викликам, пов'язаним з використанням VR у культурному середовищі. Об’єкт дослідження – процес інтеграції віртуальної реальності у культурне буття через використання VR технологій у мистецтві, збереженні спадщини та соціальних практиках. Предмет дослідження – вплив VR на культурні практики й традиції та перспективи її інтеграції в культурні стратегії з урахуванням проблем і викликів. Наукова новизна роботи полягає у визначенні потенціалу VR як платформи для збереження культурної спадщини та створення нових форм культурної взаємодії. Практична значущість полягає у розробці рекомендацій для культурних організацій щодо інтеграції VR у культурну стратегію, враховуючи аспекти доступності, інклюзивності та автентичності. Результати дослідження можуть бути корисними для культурних установ, дослідників та розробників VR-проєктів, спрямованих на збереження культурної спадщини, створення інноваційного мистецтва та розширення доступу до культурних ресурсів у цифрову епоху. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | віртуальна реальність | uk_UK |
dc.subject | інклюзивність | uk_UK |
dc.subject | культурна спадщина | uk_UK |
dc.subject | медіакультура | uk_UK |
dc.subject | культурні стратегії | uk_UK |
dc.subject | інновації | uk_UK |
dc.subject | соціальна спільнота | uk_UK |
dc.title | Феномен віртуальної реальності в контексті сучасної медіакультури | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра культурології | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 034 Культурологія | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mazurkevych_2024.pdf | 1,22 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.