Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20856
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кашаюк, Вікторія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Павлюк, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ігнатова, Лариса Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-14T08:13:13Z | - |
dc.date.available | 2022-10-14T08:13:13Z | - |
dc.date.issued | 2021-12 | - |
dc.date.submitted | 2021-10 | - |
dc.identifier.citation | Кашаюк В., Павлюк Н., Ігнатова Л. Психологічні засади інтонування: погляд в історію музикознавчих уявлень. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. 2021. Вип. 38. С. 82-88. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20856 | - |
dc.description.abstract | Здійснено спробу створення концептуальних основ інтонування крізь призму музично-психологічних підходів, виявлених в історії музикознавчих уявлень, що сягають античних музично-філософських систем та торкаються сучасних наукових поглядів на вказане явище. З цією метою проаналізовано античне поняття етосу музики з точки зору відображення у ньому напруження і розрядки, характерних для інтонування. У процесі дослідження проаналізовано низку музично-психологічних концепцій. Зокрема, пояснення психологічних першопричин інтонування вбачаються у концепції «емоційно-психологічного коду» В. Леві, а саме – у переконанні, що перегукується з ідеєю Г. Спенсера про роль інтонаційного фактору у походженні музичного мистецтва, і полягає у тому, що той чи інший звук і поєднання звуків, які складають інтонації, співвідносяться з тими чи іншими емоціями. Важливу увагу також приділено концепції Н. Шнайдера, в якій обґрунтовано «емоційно-інтонаційний колорит» або «забарвлення емоційного напруження». У результаті, інтонування трактується як процес, сутність якого полягає в ефекті тонового напруження, що, безсумнівно, забезпечує точність та чистоту звуку, та не тільки як послідовність звуків, але й окремий звук, сонор, як такі ж напруження і розрядка на мікрорівні або в іншому звуковому просторі. | uk_UK |
dc.format.extent | 83-88 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Рівненський державний гуманітарний університет | uk_UK |
dc.subject | Музична психологія | uk_UK |
dc.subject | Теорія інтонування | uk_UK |
dc.subject | інтонування | uk_UK |
dc.subject | музично-психологічні уявлення | uk_UK |
dc.subject | напруження | uk_UK |
dc.subject | етос | uk_UK |
dc.subject | сонор | uk_UK |
dc.subject | звуковий простір | uk_UK |
dc.title | Психологічні засади інтонування: погляд в історію музикознавчих уявлень | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.citation.epage | 88 | - |
dc.citation.journalTitle | Українська культура : минуле, сучасне, шляхи розвитку | - |
dc.citation.spage | 83 | - |
dc.citation.volume | 38 | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Рівне | uk_UK |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0003-4396-8946 | - |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-1308-0447 | - |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-4406-8707 | - |
dc.subject.udc | 781.1+781.2 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kashaiuk_dod.pdf | 692,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.