Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7463
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kawecka, Myrosława | - |
dc.contributor.author | Kawecka, М. | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-27T10:35:27Z | - |
dc.date.available | 2016-01-27T10:35:27Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Kawecka М. Kszta łtowanie relacji Swój- Obey- Inny w literaturze ukraińskiego baroku / М. Kawecka // Волинь філологічна: текст і контекст. Імагологічні виміри національної літератури : зб. наук. пр. / упоряд. Л. К. Оляндер, Т. П. Левчук. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2011. – Вип. 12. – 73 - 82 | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7463 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблему формування співвідношення між опозиціями Своє–Чуже і Наше–Інше в літературі україн- ського бароко. Ці опозиції у XVII cт. проявлялися передусім на рівні конфе- сійної свідомості, яка поступово перетворювалася у свідомість етнонаціо- нальну. Релігійні дихотомії християнин–мусульманин, православний–католик, православний–протестант, православний–уніат у контексті розгортання чи зга- сання політичних конфліктів переходили в опозиції козак (русин) – турок чи козак (русин) – лях (поляк). Змінився також характер співвідношення між Своїм, Чужим й Іншим. Інше, яке часто сприймалося як Чуже, але невороже, у процесі змін, що відбувалися в І Речі Посполитій, перетворилося в Чуже, у значенні ворога. In this article was analyzed the problem of shaping correlations between oppositions like Our – Stranger – Other in baroque Ukrainian literature. Those oppositions appears in 17th century, initially on a level of confessional identity, which from that point had started transformed into ethnicnational consciousness. Religious dichotomies Christian-Muslim, member of the Orthodox church-Catholic, member of the Orthodox church-Protestant, member of the Orthodox church-Uniate, together with political conflicts, which was stopping and starting, had been transforming into oppositions Cossack (Ruthenian)- Turk or Cossack (Ruthenian)- Lach (Pole). The character of the correlations between Our – Stranger – Other had changed as well. Otherness, which often was understood as Strangeness, but not hostility, during the shifts, which took place in First Republic of Poland, had changed into Strangeness in meaning Hostility. | uk_UK |
dc.language.iso | pl | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | Своє–Чуже | uk_UK |
dc.subject | Наше–Інше | uk_UK |
dc.subject | Чуже–Інше | uk_UK |
dc.subject | багатокультурна держава | uk_UK |
dc.subject | мультикультурний діалог | uk_UK |
dc.subject | конфесійна ідентичність | uk_UK |
dc.subject | національно-етнічна свідомість й ідентичність | uk_UK |
dc.subject | зіткнення з Чужим | uk_UK |
dc.subject | уявлення про Інше | uk_UK |
dc.subject | обжитий простір | uk_UK |
dc.subject | чужий простір | uk_UK |
dc.subject | Our – Stranger | uk_UK |
dc.subject | Our–Other | uk_UK |
dc.subject | Stranger–Other | uk_UK |
dc.subject | multicultural country | uk_UK |
dc.subject | multicultural dialogue | uk_UK |
dc.subject | confessional identity | uk_UK |
dc.subject | national-ethnic consciousness | uk_UK |
dc.subject | building own identity | uk_UK |
dc.subject | come into contact wit Stranger | uk_UK |
dc.subject | images about Others | uk_UK |
dc.subject | adapted space | uk_UK |
dc.subject | Space of Others | uk_UK |
dc.title | Kszta łtowanie relacji Swój- Obey- Inny w literaturze ukraińskiego baroku | uk_UK |
dc.title.alternative | Shaping of Correlations Between Our-Stranger-Other in Baroque Ukrainian Literature | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Волинь філологічна: текст і контекст, 2011, № 12 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10.pdf | 335,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.