Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5497
Назва: | Власні назви в текстах дитячої літератури як елементи сюжетно-рольової гри (на матеріалі повісті Всеволода Нестайка «Казкові пригоди Грайлика») |
Інші назви: | Proper Names in the Texts of Children’s Literature as Elements of a Role-Playing Game (Based on Vsevolod Nestaiko’s Novella Kazkovi Pryhody Hrailyka «Fairy Adventures of Frolicker») |
Автори: | Марченко, Тамара Marchenko, Tamara |
Бібліографічний опис: | Марченко Т. Власні назви в текстах дитячої літератури як елементи сюжетно-рольової гри (на матеріалі повісті Всеволода Нестайка «Казкові пригоди Грайлика») / Т. Марченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки (мовознавство). - 2014. - № 2. - С. 75-80. |
Дата публікації: | 2014 |
Дата внесення: | 15-чер-2015 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Теми: | сюжетно-рольова гра прізвисько мікротекст макротекст role-playing game nickname micro text macro text |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено особливості уживання у творах дитячої літератури власних назв як елементів сюжетно-рольової гри на матеріалі повісті «Казкові пригоди Грайлика» відомого українського письменника Всеволода Нестайка. Обґрунтовано актуальність використання у творах для дітей сюжетно-рольової гри як моделі сприйняття світу та реалізації соціальних потреб дитини. Простежено, як жанрова специфіка повісті-гри зумовлює особливості уживання онімів. У психологічному аспекті проаналізовано механізм найменування персонажів як один із важливих етапів комунікації автора з реципієнтом-дитиною. Схарактеризовано одну з особливостей дитячого словотворення – творення прізвиськ, які мають значний інформаційно-характеристичний потенціал, що реалізується на рівні мікротексту й макротексту. The article focuses on the study of peculiarities of proper name use in the works of children’s literature as elements of a role-playing game based on a material of the novella Kazkovi Pryhody Hrailyka (Fairy Adventures of Frolicker). The significance of a role-playing game use as a model of world perception and realization of social needs of a child was substantiated. It was studied the way genre of a game-novella specifies peculiarities of onyms use. From psychological perspective a mechanism of character naming as one of important stages of communication of an author with its recipient – a child was analysed. One of peculiarities of children’s word formation – coining of nicknames was analy- sed that have considerable informational and characterizing potential carried out on the level of micro- and macro text. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5497 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2014, № 2 (279) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 214,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.