Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5497
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марченко, Тамара | - |
dc.contributor.author | Marchenko, Tamara | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-15T14:08:30Z | - |
dc.date.available | 2015-06-15T14:08:30Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Марченко Т. Власні назви в текстах дитячої літератури як елементи сюжетно-рольової гри (на матеріалі повісті Всеволода Нестайка «Казкові пригоди Грайлика») / Т. Марченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки (мовознавство). - 2014. - № 2. - С. 75-80. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 811.161.2’37.2 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5497 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості уживання у творах дитячої літератури власних назв як елементів сюжетно-рольової гри на матеріалі повісті «Казкові пригоди Грайлика» відомого українського письменника Всеволода Нестайка. Обґрунтовано актуальність використання у творах для дітей сюжетно-рольової гри як моделі сприйняття світу та реалізації соціальних потреб дитини. Простежено, як жанрова специфіка повісті-гри зумовлює особливості уживання онімів. У психологічному аспекті проаналізовано механізм найменування персонажів як один із важливих етапів комунікації автора з реципієнтом-дитиною. Схарактеризовано одну з особливостей дитячого словотворення – творення прізвиськ, які мають значний інформаційно-характеристичний потенціал, що реалізується на рівні мікротексту й макротексту. The article focuses on the study of peculiarities of proper name use in the works of children’s literature as elements of a role-playing game based on a material of the novella Kazkovi Pryhody Hrailyka (Fairy Adventures of Frolicker). The significance of a role-playing game use as a model of world perception and realization of social needs of a child was substantiated. It was studied the way genre of a game-novella specifies peculiarities of onyms use. From psychological perspective a mechanism of character naming as one of important stages of communication of an author with its recipient – a child was analysed. One of peculiarities of children’s word formation – coining of nicknames was analy- sed that have considerable informational and characterizing potential carried out on the level of micro- and macro text. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | сюжетно-рольова гра | uk_UK |
dc.subject | прізвисько | uk_UK |
dc.subject | мікротекст | uk_UK |
dc.subject | макротекст | uk_UK |
dc.subject | role-playing game | uk_UK |
dc.subject | nickname | uk_UK |
dc.subject | micro text | uk_UK |
dc.subject | macro text | uk_UK |
dc.title | Власні назви в текстах дитячої літератури як елементи сюжетно-рольової гри (на матеріалі повісті Всеволода Нестайка «Казкові пригоди Грайлика») | uk_UK |
dc.title.alternative | Proper Names in the Texts of Children’s Literature as Elements of a Role-Playing Game (Based on Vsevolod Nestaiko’s Novella Kazkovi Pryhody Hrailyka «Fairy Adventures of Frolicker») | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2014, № 2 (279) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.