Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26972
Назва: | Філософія реальності: картина в графічній техніці |
Автори: | Зайдель, Анна Вадимівна |
Приналежність: | Кафедра образотворчого мистецтва 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація |
Бібліографічний опис: | Зайдель А. В. Філософія реальності: картина в графічній техніці : пояснювальна записка до роботи на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / наук. кер. І. І. Тарасюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 36 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 6-січ-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Тарасюк, Іван Іванович |
Теми: | графіка графічне мистецтво техніка графіки гармонія символізм композиція сучасне мистецтво творчий задум |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота викладена на 37 сторінках, містить 2 розділи, 22 джерела з переліку посилань та додатки у вигляді ілюстрацій. Темою кваліфікаційної роботи є картина в графічній техніці під назвою «Філософія реальності». Робота присвячена створенню графічної картини, що втілює ідею гармонії між внутрішнім і зовнішнім світами людини. Через поєднання образів космосу, глибин океану та людського обличчя символізують зв'язок між різними аспектами буття. У першому розділі аналізується історичний розвиток графічного мистецтва. Розглянуто еволюцію технік від класичних гравюр Альбрехта Дюрера та Франциско Гойї до новаторських підходів Георгія Нарбута і сучасних українських графіків. Виділено ключові види та техніки графіки, такі як офорт, акватинта, літографія, а також їхній вплив на художнє мислення і стиль роботи. Українська графіка представлена через унікальні досягнення книжкової і станкової графіки, що слугували основою для обраних у роботі художніх прийомів. Другий розділ присвячено реалізації творчої ідеї. У центрі картини обличчя жінки, яке інтегрується у хвилясті лінії космічного простору та глибини океану, створюючи цілісну композицію. У процесі виконання використані класичні графічні техніки (туш, лінери, акрил), що поєднані з експериментальними підходами до текстур і деталей. Контраст чорно-білої гами акцентує увагу на символіці та глибокій взаємодії елементів. Результатом роботи є твір, що викликає роздуми про місце людини у Всесвіті, поєднуючи естетичну досконалість із філософським змістом. Практичне значення дослідження полягає у створенні нових підходів до художньої інтерпретації символічних образів, що можуть бути застосовані в освітніх програмах і сучасній графіці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26972 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zaidel_2024.pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.