Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТарасюк, Іван Іванович-
dc.contributor.authorЗайдель, Анна Вадимівна-
dc.date.accessioned2025-01-06T15:21:24Z-
dc.date.available2025-01-06T15:21:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗайдель А. В. Філософія реальності: картина в графічній техніці : пояснювальна записка до роботи на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / наук. кер. І. І. Тарасюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 36 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26972-
dc.description.abstractМагістерська робота викладена на 37 сторінках, містить 2 розділи, 22 джерела з переліку посилань та додатки у вигляді ілюстрацій. Темою кваліфікаційної роботи є картина в графічній техніці під назвою «Філософія реальності». Робота присвячена створенню графічної картини, що втілює ідею гармонії між внутрішнім і зовнішнім світами людини. Через поєднання образів космосу, глибин океану та людського обличчя символізують зв'язок між різними аспектами буття. У першому розділі аналізується історичний розвиток графічного мистецтва. Розглянуто еволюцію технік від класичних гравюр Альбрехта Дюрера та Франциско Гойї до новаторських підходів Георгія Нарбута і сучасних українських графіків. Виділено ключові види та техніки графіки, такі як офорт, акватинта, літографія, а також їхній вплив на художнє мислення і стиль роботи. Українська графіка представлена через унікальні досягнення книжкової і станкової графіки, що слугували основою для обраних у роботі художніх прийомів. Другий розділ присвячено реалізації творчої ідеї. У центрі картини обличчя жінки, яке інтегрується у хвилясті лінії космічного простору та глибини океану, створюючи цілісну композицію. У процесі виконання використані класичні графічні техніки (туш, лінери, акрил), що поєднані з експериментальними підходами до текстур і деталей. Контраст чорно-білої гами акцентує увагу на символіці та глибокій взаємодії елементів. Результатом роботи є твір, що викликає роздуми про місце людини у Всесвіті, поєднуючи естетичну досконалість із філософським змістом. Практичне значення дослідження полягає у створенні нових підходів до художньої інтерпретації символічних образів, що можуть бути застосовані в освітніх програмах і сучасній графіці.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectграфікаuk_UK
dc.subjectграфічне мистецтвоuk_UK
dc.subjectтехніка графікиuk_UK
dc.subjectгармоніяuk_UK
dc.subjectсимволізмuk_UK
dc.subjectкомпозиціяuk_UK
dc.subjectсучасне мистецтвоuk_UK
dc.subjectтворчий задумuk_UK
dc.titleФілософія реальності: картина в графічній техніціuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра образотворчого мистецтваuk_UK
dc.contributor.affiliation023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставраціяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FKiM_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zaidel_2024.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.