Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26505
Назва: Естрадна пісня у творчості Мирослава Скорика
Автори: Жук, Олександра Юріївна
Приналежність: 025 Музичне мистецтво
Кафедра музичного мистецтва
Бібліографічний опис: Жук О. Ю. Естрадна пісня у творчості Мирослава Скорика: робота на здобуття ступеня магістра: спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. В. М. Кашаюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 60 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 16-гру-2024
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Кашаюк, Вікторія Миколаївна
Теми: естрадна пісня
творчість Мирослава Скорика
жанрово-стилістичні риси
епоха «шістдесятництва»,
українська культура
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі досліджено характерні риси естрадної пісні у творчості Мирослава Скорика як феномену епохи «шістдесятництва» в українській культурі ХХ століття.Об’єкт дослідження – естрадне пісенне мистецтво України епохи «шістдесятництва». Предмет дослідження – жанрово-стилістичні риси естрадних пісень Мирослава Скорика у контексті епохи. Мета дослідження – розкрити характерні жанрово-стилістичні риси естрадних пісень Мирослава Скорика як феномену епохи «шістдесятництва» в українській культурі ХХ століття. У першому розділі магістерської роботи «“Хрущовська відлига” та музична естрада: соціокультурний аспект» проаналізовано ситуацію «хрущовської відлиги» у соціокультурному просторі України та простежено розвиток української пісенної естради у Львові 1960-х років. Згадано традицію львівського українського естрадного музикування міжвоєнного двадцятиріччя. Вирізнено постаті Ігоря та Ірини Калинців, Богдана Ступки, Ростислава Братуня, Богдана Янівського, Анатоля Кос-Анатольського, Ігоря Хоми та ансамблю «Медікус», Мирослава Скорика та «Веселих скрипок», тріо сестер Байко та ін. Другий розділ «Жанрово-стилістичні риси естрадних пісень Мирослава Скорика» присвячено дослідженню пісенного доробку у творчості мистця. Окреслено головні віхи життєтворчості Майстра, показано жанрову палітру творчого спадку, проаналізовано «знакові» пісні «Намалюй мені ніч», «Не топчіть конвалій» та інших як явища епохи «шістдесятництва». У висновках узагальнюються основні положення дослідження та стверджується, що у естрадна пісня у творчості Мирослава Скорика відіграла вагому роль як «знак» епохи шістдесятництва, що виразилося у яскравих танцювальних ритмах (твіст, бугі-вугі та ін.), загострених інтонаціях тощо. Твори, виконані ансамблем «Веселі скрипки» та провідними українськими солістами, стали окрасою і рушійною силою національно-культурного спротиву в підрадянську епоху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26505
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FKiM_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zhuk_2024.pdf887,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.