Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26505
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Кашаюк, Вікторія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Жук, Олександра Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-16T07:40:05Z | - |
dc.date.available | 2024-12-16T07:40:05Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Жук О. Ю. Естрадна пісня у творчості Мирослава Скорика: робота на здобуття ступеня магістра: спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. В. М. Кашаюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 60 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26505 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі досліджено характерні риси естрадної пісні у творчості Мирослава Скорика як феномену епохи «шістдесятництва» в українській культурі ХХ століття.Об’єкт дослідження – естрадне пісенне мистецтво України епохи «шістдесятництва». Предмет дослідження – жанрово-стилістичні риси естрадних пісень Мирослава Скорика у контексті епохи. Мета дослідження – розкрити характерні жанрово-стилістичні риси естрадних пісень Мирослава Скорика як феномену епохи «шістдесятництва» в українській культурі ХХ століття. У першому розділі магістерської роботи «“Хрущовська відлига” та музична естрада: соціокультурний аспект» проаналізовано ситуацію «хрущовської відлиги» у соціокультурному просторі України та простежено розвиток української пісенної естради у Львові 1960-х років. Згадано традицію львівського українського естрадного музикування міжвоєнного двадцятиріччя. Вирізнено постаті Ігоря та Ірини Калинців, Богдана Ступки, Ростислава Братуня, Богдана Янівського, Анатоля Кос-Анатольського, Ігоря Хоми та ансамблю «Медікус», Мирослава Скорика та «Веселих скрипок», тріо сестер Байко та ін. Другий розділ «Жанрово-стилістичні риси естрадних пісень Мирослава Скорика» присвячено дослідженню пісенного доробку у творчості мистця. Окреслено головні віхи життєтворчості Майстра, показано жанрову палітру творчого спадку, проаналізовано «знакові» пісні «Намалюй мені ніч», «Не топчіть конвалій» та інших як явища епохи «шістдесятництва». У висновках узагальнюються основні положення дослідження та стверджується, що у естрадна пісня у творчості Мирослава Скорика відіграла вагому роль як «знак» епохи шістдесятництва, що виразилося у яскравих танцювальних ритмах (твіст, бугі-вугі та ін.), загострених інтонаціях тощо. Твори, виконані ансамблем «Веселі скрипки» та провідними українськими солістами, стали окрасою і рушійною силою національно-культурного спротиву в підрадянську епоху. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | естрадна пісня | uk_UK |
dc.subject | творчість Мирослава Скорика | uk_UK |
dc.subject | жанрово-стилістичні риси | uk_UK |
dc.subject | епоха «шістдесятництва», | uk_UK |
dc.subject | українська культура | uk_UK |
dc.title | Естрадна пісня у творчості Мирослава Скорика | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 025 Музичне мистецтво | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра музичного мистецтва | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zhuk_2024.pdf | 887,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.