Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23439
Назва: | Комп’ютерні дидактичні ігри як засіб розвитку особистості школярів |
Автори: | Швейгер, Назарій Романович |
Бібліографічний опис: | Швейгер Н. Р. Комп’ютерні дидактичні ігри як засіб розвитку особистості школярів . Перспективи розвитку сучасної науки та освіти : матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 14-15 липн. 2023 р.). Львів : Львівський науковий форум , 2023 . С. 34-35 |
Конференція/захід: | Перспективи розвитку сучасної науки та освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Дата внесення: | 1-січ-2024 |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | м.Львів |
Науковий керівник: | Ройко, Лариса Леонідівна |
Теми: | ігрові технології комп’ютерна дидактична гра мотивація |
Діапазон сторінок: | 34-35 |
Короткий огляд (реферат): | У процесі комп’ютеризації освіти традиційна дидактична система «вчитель – учень», замінюється новою – «вчитель – комп’ютер – учень». Поєднання інформаційно-комунікаційних технологій з ігровими методами навчання школярів створює нові можливості засвоєння ними навчальної інформації та робить цікавим процес навчання на творчо-пошуковому рівні. Саме у ігровій діяльності тісно взаємопов’язані освітня, розвивальна і виховна функції навчання . |
Опис: | Дидактична гра як метод навчання, стимулює творчу активність учнів, розширює їх пізнавальні можливості. У свою чергу, дидактична комп’ютерна гра, має двоякий характер: ігрова функція забезпечує отримання винагороди; навчальна – здобуття знань, умінь і навичок за допомогою діяльності за заданими правилами. Якщо домінуючим є навчальний компонент, то гра надає можливості, пов’язані з відтворенням знань, умінь і навичок, а також їх застосуванням та обробкою. Ігровий компонент гри використовується як засіб для наочності й підвищення мотивації до навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23439 |
Перелік літератури: | 1. Бібік Н. М. Нова українська школа : порадник для вчителя. Київ : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди»». 2017. 206 с. 2. Бондарчук Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра. Початкова школа. 2017. №11. С.1-3. 3. Гриценко С. В. Використання ігрової діяльності у навчальному процесі. Початкове навчання та виховання. 2016. № 34. С. 12-19. 4. Мачинська Н. І., Оприск М. А. Теоретичні аспекти використання ігрових технологій на уроках в початковій школі. Молодий вчений. № 10 (74). 2019. С. 229-232. 5. Швейгер Н. Р., Ройко Л. Л., Ройко О. О. Використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування позитивної мотивації до навчання. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XII Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. № 10. С.173-180. 6. Шевчук О. В. Дидактичні ігри з інформатики як засіб формування у підлітків мотивації до навчання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. Вип. 6 (13). С. 176-180. |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів та аспірантів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35-36.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.