Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorШвейгер, Назарій Романович-
dc.date.accessioned2024-01-01T13:15:38Z-
dc.date.available2024-01-01T13:15:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШвейгер Н. Р. Комп’ютерні дидактичні ігри як засіб розвитку особистості школярів . Перспективи розвитку сучасної науки та освіти : матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 14-15 липн. 2023 р.). Львів : Львівський науковий форум , 2023 . С. 34-35uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23439-
dc.descriptionДидактична гра як метод навчання, стимулює творчу активність учнів, розширює їх пізнавальні можливості. У свою чергу, дидактична комп’ютерна гра, має двоякий характер: ігрова функція забезпечує отримання винагороди; навчальна – здобуття знань, умінь і навичок за допомогою діяльності за заданими правилами. Якщо домінуючим є навчальний компонент, то гра надає можливості, пов’язані з відтворенням знань, умінь і навичок, а також їх застосуванням та обробкою. Ігровий компонент гри використовується як засіб для наочності й підвищення мотивації до навчання.uk_UK
dc.description.abstractУ процесі комп’ютеризації освіти традиційна дидактична система «вчитель – учень», замінюється новою – «вчитель – комп’ютер – учень». Поєднання інформаційно-комунікаційних технологій з ігровими методами навчання школярів створює нові можливості засвоєння ними навчальної інформації та робить цікавим процес навчання на творчо-пошуковому рівні. Саме у ігровій діяльності тісно взаємопов’язані освітня, розвивальна і виховна функції навчання .uk_UK
dc.format.extent34-35-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectігрові технологіїuk_UK
dc.subjectкомп’ютерна дидактична граuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.titleКомп’ютерні дидактичні ігри як засіб розвитку особистості школярівuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceПерспективи розвитку сучасної науки та освіти-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameм.Львівuk_UK
dc.relation.references1. Бібік Н. М. Нова українська школа : порадник для вчителя. Київ : ТОВ «Видавничий дім «Плеяди»». 2017. 206 с.uk_UK
dc.relation.references2. Бондарчук Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра. Початкова школа. 2017. №11. С.1-3.uk_UK
dc.relation.references3. Гриценко С. В. Використання ігрової діяльності у навчальному процесі. Початкове навчання та виховання. 2016. № 34. С. 12-19.uk_UK
dc.relation.references4. Мачинська Н. І., Оприск М. А. Теоретичні аспекти використання ігрових технологій на уроках в початковій школі. Молодий вчений. № 10 (74). 2019. С. 229-232.uk_UK
dc.relation.references5. Швейгер Н. Р., Ройко Л. Л., Ройко О. О. Використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування позитивної мотивації до навчання. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XII Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023. № 10. С.173-180.uk_UK
dc.relation.references6. Шевчук О. В. Дидактичні ігри з інформатики як засіб формування у підлітків мотивації до навчання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. Вип. 6 (13). С. 176-180.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35-36.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.