Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21477
Назва: | Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму |
Автори: | Коменда, Ольга Іванівна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Коменда О. Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 1. С. 342-346. |
Журнал/збірник: | Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв |
Випуск/№ : | 1 |
Дата публікації: | 2019 |
Дата внесення: | 2-гру-2022 |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Київ |
Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-7659-690X |
УДК: | 01.036:130.2(4)″19/20″ |
Теми: | творча діяльність творчий універсалізм творча діяльність творчий та життєво-біографічний сценарії діяльнісна модель творчої особистості |
Діапазон сторінок: | 342-346 |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи – визначити співвідношення між видами творчої діяльності Мирослава Скорика та специфіку його творчого універсалізму. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні системного аналізу і порівнянні провідних і допоміжних видів творчої діяльності митця в різні періоди його творчої біографії, моделюванні картини системних зв‘язків між ними, визначенні ключових подій його творчої біографії та характерних рис творчої індивідуальності. Наукова новизна полягає у побудові діяльнісної моделі творчої особистості М. Скорика, що відображає змішано-імпульсивне, мозаїчне виявлення творчих інтересів митця, визначенні рубіжних моментів його творчого шляху (1963‒64; 1966‒67; 1983; межа 1980‒90-х років), обґрунтуванні провідної ролі композиції, допоміжної ‒ педагогіки та громадської діяльності, фрагментарних проявів ‒ наукової праці та виконавства. Висновки. В результаті дослідження встановлено, що між різними видами діяльності М.Скорика існують найтісніші взаємозв‘язки та взаємовпливи, а в моделі творчого універсалізму митця перехід від одного до іншого сегменту здійснюється плавними перетіканнями-модуляціями. Строкатість цієї конфігурації зумовлюють численні важливі події як внутрішнього, творчого, так і зовнішнього, життєво-біографічного сценаріїв. Жанрово-стильова палітра творчості митця простягається в широченному діапазоні, охоплюючи численні і найрізноманітніші жанрово-стильові прояви ‒ від фольку до партити, від джазу до духовних полотен, тоді як його зовнішній, біографічний сценарій реалізується в рамках багатовекторних зв‘язків між Києвом і Львовом, а також містить численні виходи за межі українського культурного простору. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21477 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
167025-Текст статті-367095-1-10-20190514.pdf | 1,29 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.