Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоменда, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2022-12-02T12:45:41Z-
dc.date.available2022-12-02T12:45:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКоменда О. Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 1. С. 342-346.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21477-
dc.description.abstractМета роботи – визначити співвідношення між видами творчої діяльності Мирослава Скорика та специфіку його творчого універсалізму. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні системного аналізу і порівнянні провідних і допоміжних видів творчої діяльності митця в різні періоди його творчої біографії, моделюванні картини системних зв‘язків між ними, визначенні ключових подій його творчої біографії та характерних рис творчої індивідуальності. Наукова новизна полягає у побудові діяльнісної моделі творчої особистості М. Скорика, що відображає змішано-імпульсивне, мозаїчне виявлення творчих інтересів митця, визначенні рубіжних моментів його творчого шляху (1963‒64; 1966‒67; 1983; межа 1980‒90-х років), обґрунтуванні провідної ролі композиції, допоміжної ‒ педагогіки та громадської діяльності, фрагментарних проявів ‒ наукової праці та виконавства. Висновки. В результаті дослідження встановлено, що між різними видами діяльності М.Скорика існують найтісніші взаємозв‘язки та взаємовпливи, а в моделі творчого універсалізму митця перехід від одного до іншого сегменту здійснюється плавними перетіканнями-модуляціями. Строкатість цієї конфігурації зумовлюють численні важливі події як внутрішнього, творчого, так і зовнішнього, життєво-біографічного сценаріїв. Жанрово-стильова палітра творчості митця простягається в широченному діапазоні, охоплюючи численні і найрізноманітніші жанрово-стильові прояви ‒ від фольку до партити, від джазу до духовних полотен, тоді як його зовнішній, біографічний сценарій реалізується в рамках багатовекторних зв‘язків між Києвом і Львовом, а також містить численні виходи за межі українського культурного простору.uk_UK
dc.format.extent342-346-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectтворча діяльністьuk_UK
dc.subjectтворчий універсалізмuk_UK
dc.subjectтворча діяльністьuk_UK
dc.subjectтворчий та життєво-біографічний сценаріїuk_UK
dc.subjectдіяльнісна модель творчої особистостіuk_UK
dc.titleФеномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізмуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue1-
dc.citation.journalTitleВісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameКиївuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7659-690X-
dc.subject.udc01.036:130.2(4)″19/20″uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
167025-Текст статті-367095-1-10-20190514.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.