Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20999
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоцюрба, Наталія Євгеніївна-
dc.contributor.authorДуда, Світлана Леонідівна-
dc.date.accessioned2022-11-07T09:38:27Z-
dc.date.available2022-11-07T09:38:27Z-
dc.date.issued2022-08-18-
dc.identifier.citationКоцюрба Н., Дуда С. Особливості застосування педалі у роботі концертмейстера: Перспективи розвитку науки, освіти та технологій в контексті євроінтеграції. Полтава: ЦФЕНД, 2022. С. 36-38.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20999-
dc.description.abstractУ фортепіанному мистецтві педаль відіграє надзвичайно важливу роль. Педалізація здійснюється залежно від епохи написання, стилю композитора та характеру музичного твору – від сухої, лаконічної при виконані старовинної музики до широкого тембрального застосування у сучасних творах.uk_UK
dc.format.extent36-38-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЦентр фінансово-економічних наукових дослідженьuk_UK
dc.subjectконцертмейстерuk_UK
dc.subjectфортепіаноuk_UK
dc.subjectпедальuk_UK
dc.titleОсобливості застосування педалі у роботі концертмейстераuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceПерспективи розвитку науки, освіти та технологій в контексті євроінтеграції-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameПолтаваuk_UK
dc.relation.references1. О. Негребецька. Педалізація в роботі над творами у класі фортепіано: Наукові записки, серія: Педагогічні науки. Випуск 139. 2015.uk_UK
dc.relation.references2. Т. Молчанова. Системні механізми творчої лабораторії піаніста-концертмейстера і соліста: Науковий вісник Донбасу. 2003. No 4.uk_UK
dc.relation.references3. Виховання навиків педалізації в процесі навчання гри на фортепіано. URL: http://studcon.org/vyhovannya-navykiv-pedalizaciyi-v-procesi-navchannya-gry-na-fortepiano?page=3.uk_UK
dc.relation.references4. Виноградча Д.В., Лебедкіна І.Є. Роль педалі у фортепіанному мистецтві XVIII – XX століть: Young Scientist. Київ, 2017. No 11 (51).uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kociurba_duda.pdf780,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.