Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20665
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Берлач, Олександр Павлович | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-04T08:25:33Z | - |
dc.date.available | 2022-08-04T08:25:33Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.date.submitted | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Берлач О. Іконографія як візуальне джерело інформації на прикладі фондової збірки музею Волинської ікони. International scientific innovations in human life: матеріали ХІІ міжнародної науково-практичної конференції (8-10 червня). Манчестер. 2022. С. 625-629. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20665 | - |
dc.description.abstract | Проблема вивчення українського іконопису дуже актуальна,оскільки ці твори все ще мало досліджені та навіть не всі систематизовані. Це явище можна пояснити дослідницькими вподобаннями багатьох вчених. Адже значну частину, за обсягом становлять так звані «народні ікони». Вони побутували переважно серед селянського населення і не мали достатньої художньої якості. Поширення світського живопису сприяло сприйняттю ікони як реалістичного портрета святого, або як документа, який фіксує ту чи іншу подію священної історії. Стаття присвячена ролі іконографії, як візуального джерела для комплексного живописно-стилістичного та техніко-технологічного досліджень іконопису Волині XVI – початку XIX століття на прикладі фондової збірки музею Волинської ікони. Одержані результати актуальні та важливі для розуміння розвитку української ікони, вони можуть бути використані для класифікації та атрибуції ікон. Отримані дані можна застосувати в музейно-реставраційній практиці під час каталогізації фондів. | uk_UK |
dc.description.abstract | The problem of studying Ukrainian icon painting is very urgent, since these works are still little researched and not even all of them have been systematized. This phenomenon can be explained by the research preferences of many scientists. After all, a significant part, by volume, is the so-called "folk icons". They lived mainly among the peasant population and did not have sufficient artistic quality. The spread of secular painting contributed to the perception of the icon as a realistic portrait of a saint, or as a document that records this or that event of sacred history. The article is devoted to the role of iconography as a visual source for complex pictorial-stylistic and technical-technological research of icon painting in Volhynia of the 16th - early 19th centuries on the example of the collection of the Museum of Volyn icons. The obtained results are relevant and important for understanding the development of the Ukrainian icon, they can be used for the classification and attribution of icons. The obtained data can be applied in museum restoration practice during the cataloging of funds. | uk_UK |
dc.format.extent | 625-629 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”; Cognum Publishing House | uk_UK |
dc.subject | іконографія | uk_UK |
dc.subject | Iconography | uk_UK |
dc.subject | музей Волинської ікони | uk_UK |
dc.subject | Volyn icon museum | uk_UK |
dc.subject | ікона | uk_UK |
dc.subject | icon | uk_UK |
dc.subject | фондова збірка | uk_UK |
dc.subject | stock collection | uk_UK |
dc.title | Іконографія як візуальне джерело інформації на прикладі фондової збірки музею Волинської ікони | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | International scientific innovations in human life | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Manchester | uk_UK |
dc.relation.referencesen | 1. Aleksandrovych V., Vasylevska S, Eliseeva T., Milyaeva L. Museum Volyn icons: book - album. Kyiv: Adef-Ukraine, 2012. 400p. | uk_UK |
dc.relation.referencesen | 2. Berlach O. P. Research and attribution of late specimens of the Middle Ages and the New Age of the collection of the Museum of Volyn icons. Current issues of humanitarian sciences: interuniversity collection of scientific papers young scientists of the Drogobytsk State Pedagogical University named after Ivan Franko. - Drohobych: "Helvetika" Publishing House, 2021. - Vol. 46. Vol 1. P. 51-57 | uk_UK |
dc.relation.referencesen | 3. Putsko V. Little-known royal gates from Volyn. Volyn icon: research and restoration. Scientific collection. Issue 28. Materials XXVIII of the international scientific conference, Lutsk, October 21-22, 2021. - Lutsk. P. 79-81. | uk_UK |
dc.relation.referencesen | 4. Stepovyk D.V. Ukrainian graphics of the 16th - 18th centuries. Evolution figurative system. - K., 1982. - 220 p. | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Александрович В., Василевська С, Єлісеєва Т. , Міляєва Л. Музей Волинської ікони: книга – альбом. Київ : Адеф-Україна, 2012. 400с | uk_UK |
dc.relation.references | 2.Берлач О. П. Дослідження й атрибуція зразків пізнього середньовіччя та нової доби фондової збірки музею Волинської ікони. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 46. Том 1. С. 51-57 | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Пуцко В. Маловідомі царські врата з Волині. Волинська ікона: дослідження і реставрація. Науковий збірник. Випуск 28. Матеріали XXVIII міжнародної наукової конференції, м. Луцьк, 21-22 жовтня 2021року. - Луцьк. С. 79-81. | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Степовик Д.В. Українська графіка XVI – XVIII століть. Еволюція образної системи. – К., 1982. – 220 с. | uk_UK |
dc.subject.udc | 5527[726.591+246.5]16-18 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
berlach.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.