Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20562
Назва: | Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму |
Автори: | Коменда, Ольга Іванівна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Коменда О. Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму. Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях : тези Другої Міжнародної науково-практичної конференції (1–2 листопада 2018 року). Київ, 2018. С.36–37. |
Конференція/захід: | Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях |
Дата публікації: | 2018 |
Дата внесення: | 7-лип-2022 |
Видавництво: | НМАУ імені П. І. Чайковського |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Київ |
Теми: | Мирослав Скорик творчий універсалізм провідна діяльність композиція діяльнісна модель універсальної творчої особистості рубіжні моменти розвитку особистості |
Діапазон сторінок: | 36-37 |
Короткий огляд (реферат): | Рубіжні моменти процесу розвитку творчої особистості М.Скорика з панорамного погляду представляють собою не найбільш поширену динамічно-векторну прогресію, а строкату мозаїку, в якій сегменти не є чітко розмежованими, натомість перехід від одного до іншого здійснюється плавними перетіканнями-модуляціями. Внутрішню строкатість цієї конфігурації зумовлюють численні важливі події як внугрішньо творчого, так і життєво-біографічного сценаріїв. Дуже важливу роль відіграє 1983 рік - рік створення віолончельного концерту - одного з найунікальніших і найглибших творів митця, поява якого готувалася тривалою підготовкою (спадом творчої інтенсивності у попередні роки), а завершилася отриманням найвищої мистецької відзнаки - Державної премії України імені Т.Шевченка, що уособлює своєрідність мислення М.Скорика київського періоду і виступає кульмінацією його творчих досягнень того часу. Саме такого змісту твір, його естетика і поетика, з його гострим емоційно-психологічним, десь навіть екзальтовано-етичним, індивідуалістським пафосом, слабко вписується у координати львівського середовища, для якого більш актуальними завжди виступали виразно національна характерність, модерно-західна орієнтація пошуків, духовно-соборне начало. Одночасно, так як жанрово-стильова палітра творчості митця простягається в широченному діапазоні, охоплюючи численні і найрізноманітніші жанрово-стильові прояви, так і його зовнішньо-біографічний сценарій реалізується в рамках багатовекторних зв'язків між Києвом і Львовом, а також містить численні виходи за межі українського культурного простору. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20562 |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
skan7.pdf | 790,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.