Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20562
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коменда, Ольга Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-07T07:49:18Z | - |
dc.date.available | 2022-07-07T07:49:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Коменда О. Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму. Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях : тези Другої Міжнародної науково-практичної конференції (1–2 листопада 2018 року). Київ, 2018. С.36–37. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20562 | - |
dc.description.abstract | Рубіжні моменти процесу розвитку творчої особистості М.Скорика з панорамного погляду представляють собою не найбільш поширену динамічно-векторну прогресію, а строкату мозаїку, в якій сегменти не є чітко розмежованими, натомість перехід від одного до іншого здійснюється плавними перетіканнями-модуляціями. Внутрішню строкатість цієї конфігурації зумовлюють численні важливі події як внугрішньо творчого, так і життєво-біографічного сценаріїв. Дуже важливу роль відіграє 1983 рік - рік створення віолончельного концерту - одного з найунікальніших і найглибших творів митця, поява якого готувалася тривалою підготовкою (спадом творчої інтенсивності у попередні роки), а завершилася отриманням найвищої мистецької відзнаки - Державної премії України імені Т.Шевченка, що уособлює своєрідність мислення М.Скорика київського періоду і виступає кульмінацією його творчих досягнень того часу. Саме такого змісту твір, його естетика і поетика, з його гострим емоційно-психологічним, десь навіть екзальтовано-етичним, індивідуалістським пафосом, слабко вписується у координати львівського середовища, для якого більш актуальними завжди виступали виразно національна характерність, модерно-західна орієнтація пошуків, духовно-соборне начало. Одночасно, так як жанрово-стильова палітра творчості митця простягається в широченному діапазоні, охоплюючи численні і найрізноманітніші жанрово-стильові прояви, так і його зовнішньо-біографічний сценарій реалізується в рамках багатовекторних зв'язків між Києвом і Львовом, а також містить численні виходи за межі українського культурного простору. | uk_UK |
dc.format.extent | 36-37 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | НМАУ імені П. І. Чайковського | uk_UK |
dc.subject | Мирослав Скорик | uk_UK |
dc.subject | творчий універсалізм | uk_UK |
dc.subject | провідна діяльність | uk_UK |
dc.subject | композиція | uk_UK |
dc.subject | діяльнісна модель універсальної творчої особистості | uk_UK |
dc.subject | рубіжні моменти розвитку особистості | uk_UK |
dc.title | Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Київ | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FKiM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
skan7.pdf | 790,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.