Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17648
Назва: | Культура звукоряду в кінематографі |
Автори: | Костилєва, Олена |
Дата публікації: | 2018 |
Дата внесення: | 11-тра-2020 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Теми: | звук фільм шуми види шумів функції шумів звукове кіно німе кіно |
Серія/номер: | Філософські науки;№ 10 (383) |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито специфіку і систематизовано дані про види, функції і роль шумів у звуковому кіно із перших днів появи звукового кіно дотепер, що має суттєве значення для практики звукового вирішення кінофільму. В художній творчості і медійному виробництві XX-XXI століть роль шумів не викликає сумніву. Так як із звукових категорій шум є найбільш універсальним елементом, що не вимагає пояснень або перекладу, він завжди гранично конкретний, він точно відображає предмет або явище як воно є, а не просто символізує його, як це роблять мова і музика. І в цьому його головна відмітна особливість і прерогатива – давати найбільш повне уявлення про навколишній (або конструйований) світ і можливості його звукового пізнання. Людина прагне усвідомити онтологію шуму і його гносеологічні якості не тільки в житті, але і в мистецтві, в якому зв’язок шуму з реальністю неодмінно залишається. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17648 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філософські науки", 2018, №10 (383) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kostylyeva.pdf | 245,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.