Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостилєва, Олена-
dc.date2018-
dc.date.accessioned2020-05-11T11:29:41Z-
dc.date.available2020-05-11T11:29:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 130.2.791.636-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17648-
dc.description.abstractУ статті розкрито специфіку і систематизовано дані про види, функції і роль шумів у звуковому кіно із перших днів появи звукового кіно дотепер, що має суттєве значення для практики звукового вирішення кінофільму. В художній творчості і медійному виробництві XX-XXI століть роль шумів не викликає сумніву. Так як із звукових категорій шум є найбільш універсальним елементом, що не вимагає пояснень або перекладу, він завжди гранично конкретний, він точно відображає предмет або явище як воно є, а не просто символізує його, як це роблять мова і музика. І в цьому його головна відмітна особливість і прерогатива – давати найбільш повне уявлення про навколишній (або конструйований) світ і можливості його звукового пізнання. Людина прагне усвідомити онтологію шуму і його гносеологічні якості не тільки в житті, але і в мистецтві, в якому зв’язок шуму з реальністю неодмінно залишається.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesФілософські науки;№ 10 (383)-
dc.subjectзвукuk_UK
dc.subjectфільмuk_UK
dc.subjectшумиuk_UK
dc.subjectвиди шумівuk_UK
dc.subjectфункції шумівuk_UK
dc.subjectзвукове кіноuk_UK
dc.subjectніме кіноuk_UK
dc.titleКультура звукоряду в кінематографіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2018, №10 (383)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kostylyeva.pdf245,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.