Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16074
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надольська, Валентина Василівна | - |
dc.contributor.author | Nadolska, Valentyna V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T09:55:38Z | - |
dc.date.available | 2019-07-03T09:55:38Z | - |
dc.date.issued | 2019-06 | - |
dc.identifier.citation | Надольська В. В. Гейміфікація у музейному просторі // Волинський музей: історія і сучасність : науковий збірник. Випуск 6 : матеріали VІ Всеукраїнської наукової конференції, присвяченої 90-річчю Волинського краєзнавчого музею, м. Луцьк, 14 червня 2019 року / Упоряд. Є. Ковальчук, М. Мігас. – Луцьк, 2019. – С. 274–277. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16074 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується досвід зарубіжних та вітчизняних музеїв з використання музейної гри як форми роботи з відвідувачами. Показано, шо проведення такої діяльності орієнтоване на відвідувачів та задоволення їх різноманітних потреб. Доведено, що музейна гра є комунікаційним утворенням, яке базується на активній поведінці музейної аудиторії, характеризується високим комунікаційним потенціалом та дозволяє привертати максимальну увагу відвідувачів до музейних предметів. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський краєзнавчий музей | - |
dc.subject | музей | uk_UK |
dc.subject | гейміфікація | uk_UK |
dc.subject | музейна гра | uk_UK |
dc.subject | музейний відвідувач | uk_UK |
dc.subject | інтерактивність | uk_UK |
dc.title | Гейміфікація у музейному просторі | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FH) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3nad.pdf | 99,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.