Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Олегович-
dc.contributor.authorБондаренко, Юрий Олегович-
dc.contributor.authorBondarenko, Yurii O.-
dc.date.accessioned2016-06-21T15:42:46Z-
dc.date.available2016-06-21T15:42:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБондаренко Ю. О. Ігрове кіно як інструмент поширення ідеології / Ю. О. Бондаренко // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. - № 2 (5). - С. 46-51.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 316.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9749-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль ігрового кінематографу як каналу поширення ідеологічного контенту у вітчизняному інформаційному просторі. На основі робіт А. Грамши, Р. Барта, Дж. Б. Томпсона висвітлено основні стратегії ідеологічного впливу та їх звʼязок із процесом конструювання соціальної реальності. За допомогою аналізу кінофільмів різної жанрової спрямованості виявлено найбільш поширені вербальні й візуальні засоби репрезентації ідеологем, а саме: сюжет та персонажі як транслятори основних ідей; семіотичні засоби (вербальна та невербальна поведінка персонажів), особливості візуалізації ключових символів (кольорова гама, специфіка зйомки, тривалість кадрів тощо), музичний супровід тощо. Доведено високий потенціал ігрового кінематографу як інструменту ведення інформаційних воєн, пропагандистських кампаній та елементу системи соціальних технологій. The article deals with the analysis of the role of fiction cinema as a channel of distribution of ideological content in local media space. Based on the works by A. Gramshi, R. Barth, J. B. Thompson the basic strategy of the ideological influence and their connection with the process of the construction of social reality is highlighted. The analysis of films of different genre orientation has enabled to identify the most common verbal and visual means of representation of ìdeologems, in particular: the plot and the characters, as compilers of basic ideas; semiotic (verbal and non-verbal behavior of the characters), the peculiarities of the key characters visualization (color gamma, the specifics of the shooting, the duration of frames, etc), music, etc. The high potential of fiction movie as a tool of waging the information wars, propaganda campaigns and an element of the system of social technologies has been proven.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectігрове кіноuk_UK
dc.subjectідеологіяuk_UK
dc.subjectідеологемаuk_UK
dc.subjectзасоби масової комунікаціїuk_UK
dc.subjectінформаційний простірuk_UK
dc.subjectfiction movieuk_UK
dc.subjectideologyuk_UK
dc.subjectìdeologemeuk_UK
dc.subjectmass communicationsuk_UK
dc.subjectmedia spaceuk_UK
dc.titleІгрове кіно як інструмент поширення ідеологіїuk_UK
dc.title.alternativeFiction Movie as a Tool to Spread the Ideologyuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2014, № 2 (5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2014_2_9.pdf192,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.