Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦибенко, Лариса-
dc.contributor.authorTsybenko, Larissa-
dc.date.accessioned2016-06-02T16:18:53Z-
dc.date.available2016-06-02T16:18:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЦибенко, Л. Сприйняття й переживання простору: берлінська та єгипетська пустелі Інґеборґ Бахман / Л. Цибенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Н. Г. Колошук та ін.]. – Луцьк, 2015. – № 9 (310) : Серія : Філологічні науки : Літературознавство. – С. 182-188.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9490-
dc.description.abstractУ науковій розвідці художньо відтворено суб’єктивно сприйнятий і пережитий простір пустелі. Дослідження виконано за допомогою феноменологічних підходів до простору, у центрі уваги яких – сутність людської екзистенції. Предмет вивчення – два тексти Інґеборґ Бахман: промова з нагоди вручення премії ім. Бюхнера «Місце для випадків» та остаточна редакція незакінченого роману «Книга Франци».Portrayal of percepted and experienced space takes an especial place in Inheborh Bahman’s creative work. Phenomenological methods of research are suitable for the analysis, the main method is perception of the essence of being based on the human’s experience. In our research we use the theories of Roman Inharden (thesis on literary art work as an aesthetic subject and conception of space orientation); of Kurt Levin (methodology of topological description of space taking into account the situation in which it is percepted or experienced) and of Moris Merlo-Ponti (teaching in «reversibility» of space while percepting it). Two texts of Inheborh Bahman are studied in our research: a published speech for the presentation of Buchner reward «The place for fortuity» and an unfinished novel «The book of Frants», she worked on them simultaneously. The object of our research is the peculiarities of the art depiction of a desert as perceived and experienced «inner» space. At the beginning of the work Bahman studies and represents the space of a desert in a single complex as space of solitude and death (Berlin and Egyptian deserts), then she separates and contrasts. As a result, the space of a desert transforms into the space of liberation and possible recovery. Sahara loses the character of danger, it is perceived as an open, peaceful and free landscape.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфеноменологія просторуuk_UK
dc.subjectсприйняття та переживання просторуuk_UK
dc.subjectпростір пустеліuk_UK
dc.subjectпромова «Місце для випадків»uk_UK
dc.subjectроман «Книга Франци»uk_UK
dc.subjectphenomenology of spaceuk_UK
dc.subjectperception and experience of spaceuk_UK
dc.subjectspace of desertuk_UK
dc.subjectInheborh Bahmanuk_UK
dc.subjectspeech «Place for fortuity»uk_UK
dc.subjectnovel «Book of Frants»uk_UK
dc.subjectІнґеборґ Бахманuk_UK
dc.titleСприйняття й переживання простору: берлінська та єгипетська пустелі Інґеборґ Бахманuk_UK
dc.title.alternativeThe Perception and Feeling of Space: Berlin and Egyptian Deserts of Inheborh Bahmanuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2015, № 9 (310)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.PDF228,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.