Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко (Шевчук), Діана-
dc.contributor.authorKovalenko (Shevchuk), Diana-
dc.date.accessioned2016-06-02T14:00:03Z-
dc.date.available2016-06-02T14:00:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКоваленко (Шевчук), Д. Ризоморфний лабіринт як гетеротопія в романі Ю. Винничука «Мальва Ланда» / Д. Коваленко (Шевчук) // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Н. Г. Колошук та ін.]. – Луцьк, 2015. – № 9 (310) : Серія : Філологічні науки : Літературознавство. – С. 60-66.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9467-
dc.description.abstractУ статті здійснено інтерпретацію образу львівської сміттярки як гетеротопії або «іншого місця» в романі Ю. Винничука «Мальва Ланда»; установлено, що визначальними рисами гетеротопії, які увібрав у себе образ сміттярки, є можливість зосереджувати в собі множинність просторів, перебуваючи водночас в іншому просторі, й акумулювати час; визначено, що часопросторовий вимір роману конструюється за загальними зако¬нами постмодерного тексту та має форму ризоморфного лабіринту, у межах якого відбуваються радикальні екзистенційні трансформації. The article has interpretation of the image of Lviv's trash as heterotopia or «other place» in the Y. Vynnychuk’s novel «Malva Landa»; it is found, that defining features of heterotopia, which were included in the image of trash, is the ability to contain a plurality of spaces, while being in another space and accumulation of time; it is determined, that the timespace of text is defined by combination of two time and spatial planes: external (real) and internal (unreal). Real space is clearly defined geographically, but fantastic one is deployed on the territory of Lviv Trash, which appears in the novel as a kind of microcosm, a world apart with its own laws of existence. Time in the novel condenses, slows down and, intertwining with the space in a single continuum, is built on the laws of postmodern text, acquiring the form of rizoma-maze with endlessly divided space of meanings. Text timespace is constructed as a model of irreversible existential transformations, related to the passage of the way of life through the difficulties and the illusions of this world to the center and enlightenment.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectгетеротопіяuk_UK
dc.subjectчасuk_UK
dc.subjectпростірuk_UK
dc.subjectризоморфний лабіринтuk_UK
dc.subjectірреальний простірuk_UK
dc.subjectheterotopiauk_UK
dc.subjecttimeuk_UK
dc.subjectspaceuk_UK
dc.subjectrizoma-mazeuk_UK
dc.subjectsurreal spaceuk_UK
dc.titleРизоморфний лабіринт як гетеротопія в романі Ю. Винничука «Мальва Ланда»uk_UK
dc.title.alternativeRizoma-maze as in the Y. Vynnychuk Novel «Malva Landa»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2015, № 9 (310)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.PDF224,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.