Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкулова, Надія-
dc.contributor.authorAkulova, Nadiay-
dc.contributor.authorСластнікова, Надія-
dc.contributor.authorSlastnikova, Nadiay-
dc.date.accessioned2016-04-16T11:58:42Z-
dc.date.available2016-04-16T11:58:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАкулова, Н. Хронотоп подорожі в карнавальній трилогії Юрія Андруховича крізь призму мотивного аналізу / Н. Акулова, Н. Сластнікова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Н. Г. Колошук та ін.]. – Луцьк, 2015. – № 9 (310) : Серія : Філологічні науки : Літературознавство. – С. 4-8.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9343-
dc.description.abstractУ статті крізь призму мотивного аналізу розглянуто способи реалізації й функції хронотопу подорожі як одного з домінантних модусів репрезентації свідомості переходової доби в карнавальній трилогії Ю. Андруховича. Акцентовано його філософсько-соціальний аспект. Ураховано специфіку постмодерністської парадигми. The article deals with the means of realization and functions of chronotope of travel as one of the dominant modes of representation of the postmodern consciousness in the novels of Y. Andrukhovich «Recreation», «Moskoviada» and «Perversion». It is pointed that the philosophical quintessence of the carnival trilogy becomes the motive of seeking the truth which is central to all of the novels, and whose realization is mainly through the repeated and detailed descriptions of the geography of the characters’ moving. It is determined that chronotope of the travel is closely connected with the motive of the movement. The unconscious but stable characters’ aspiration to travel becomes its important typological attribute, and it is perceived as a genetically inherited feature of the Ukrainian mentality. It is accented that philosophical and social motives of the slippery slope and spiritual degradation and, as well as the motive of insecurity, danger, which is embodied in the novels of Y. Andrukhovich latent – by dint of artistic detail-symbol of the coat perceived as an essential attribute of the image of the traveler are significant for the structural and semantic organization of space-time of the analyzed works.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectхронотоп подорожіuk_UK
dc.subjectмотивний аналізuk_UK
dc.subjectкарнавальна трилогіяuk_UK
dc.subjectпостмодернізмuk_UK
dc.subjectchronotope of traveluk_UK
dc.subjectmotive analysisuk_UK
dc.subjectcarnival trilogyuk_UK
dc.subjectpostmodernismuk_UK
dc.titleХронотоп подорожі в карнавальній трилогії Юрія Андруховича крізь призму мотивного аналізуuk_UK
dc.title.alternativeChronotope of Travel in the Carnival Trilogy of Yuri Andrukhovych Through the Prism of Motive Analysisuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2015, № 9 (310)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.PDF200,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.