Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШураєва, Надія-
dc.contributor.authorShurayevа, Nadiya-
dc.date.accessioned2016-04-16T09:31:50Z-
dc.date.available2016-04-16T09:31:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШураєва, Н. Особливості оповідної структури роману М. Кундери "Вальс на прощання": музичний аспект / Н. Шураєва // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Н. Г. Колошук та ін.]. – Луцьк, 2015. – № 8 (309) : Серія : Філологічні науки : Літературознавство. – С. 160-166.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9331-
dc.description.abstractУ статті розглянуто своєрідність оповідної структури роману М. Кундери «Вальс на прощання»; досліджено бінарні опозиції, музичний інтертекст та роль ігрового начала в поетиці М. Кундери; здійснено аналіз проблемно-тематичного й сюжетно-композиційного рівнів твору; зважаючи на яскравість і своєрідність музичного складника художнього світу письменника, висвітлено типологічні особливості заголовка роману; розкрито роль музики в художньому світі М. Кундери. In the article the peculiarity of the narrative structure of the novel by M. Kundera «The Farewell Waltz» was considered; the main features of the musical thinking of the writer were analyzed; the tonality, the rate, the rhythm and the range of the narration were characterized; the binary opposition, the musical intertext (images, associations, allusions) and the role of the playing origin in the poetic manner of M. Kundera were studied; the typological peculiarities of the heading of the novel were ascertained; the analysis of the problem-thematic and the plot-composition levels of the work was carried out; taking into account the vividness and the peculiarity of the musical component of the writer’s imaginative world, the interconnection of the musical and verbal text was traced; the specific character of the transformation of music into the author’s narrative (in particular, the artistic realization of the peculiarities of the musical genre of the sonata in the structure of the novel) was revealed and also the functional role of music in the novel «The Farewell Waltz» by M. Kundera was determined.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectроманuk_UK
dc.subjectоповідна структураuk_UK
dc.subjectзаголовокuk_UK
dc.subjectмузичний інтертекстuk_UK
dc.subjectмузична детальuk_UK
dc.subjectполіфонічністьuk_UK
dc.subjectпроблематикаuk_UK
dc.subjectпостмодерністський дискурсuk_UK
dc.subjectnoveluk_UK
dc.subjectnarrative structureuk_UK
dc.subjectheadinguk_UK
dc.subjectmusical intertextuk_UK
dc.subjectmusical detailuk_UK
dc.subjectpolyphonyuk_UK
dc.subjectproblematicsuk_UK
dc.subjectpostmodernist discourseuk_UK
dc.titleОсобливості оповідної структури роману М. Кундери «Вальс на прощання»: музичний аспектuk_UK
dc.title.alternativeThe Peculiarities of the Narrative Structure of the Novel by M. Kundera «The Farewell Waltz»: the Musical Aspectuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2015, № 8 (309)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf211,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.