Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7643
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бортнік, Жанна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Bortnik, Zhanna I. | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-04T10:58:26Z | - |
dc.date.available | 2016-02-04T10:58:26Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Бортнік Ж.І. Створення тексту монодрами та її театральна рецепція (на прикладі поезій Саші Чорного та вистави О. Девотченка “Концерт Саші Чорного для фортепіано з артистом”) / Ж. І. Бортнік // Молодий вчений. – Херсон : Видавничий дім “Гельветика”, 2015. – № 3(18). – Ч. 1. – С. 113–116. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 82.-2.09 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7643 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні етапи та особливості створення сценічного тексту монодрами і тексту вистави на прикладі віршів Саші Чорного і вистави О. Девотченка “Концерт Саші Чорного для фортепіано з артистом”. Бортнік Ж. акцентує на важливості розширення методологічних принципів дослідження монодрами на основі зв’язку з театральною постановкою. Авторка статті доводить, що, створюючи сценічний текст монодрами та вистави, його автори виокремлюють з літературного тексту єдиного суб’єкта дії, обирають матеріал, що ілюструє формування межового стану свідомості персонажа, вкладають в його вуста слова інших персонажів, проектуючи крізь свідомість єдиного суб’єкта дії. | uk_UK |
dc.description.abstract | In this article the main stages and features of a stage text of monodrama and text representations on the example of poems by Sasha Chorny and performance A. Devotchenko “Sasha's Chorny concert for piano and artist” are considered. Bortnik J. focuses on the importance of expanding the methodological principles of studying drama based on the connection with theatrical productions. The author of the article argues that creating a theatrical text of monodrama and performance, the authors outline the literary text with a single entity acts chosen material illustrating the formation of the boundary state of mind of the character, put words of other characters in his mouth, projecting through the mind of a single subject of action. | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.subject | монодрама | uk_UK |
dc.subject | сценічний текст | uk_UK |
dc.subject | текст вистави | uk_UK |
dc.subject | персонаж | uk_UK |
dc.subject | п’єса | uk_UK |
dc.subject | автор | uk_UK |
dc.subject | сюжет | uk_UK |
dc.subject | monodrama | uk_UK |
dc.subject | stage text into the play | uk_UK |
dc.subject | a character piece | uk_UK |
dc.subject | author | uk_UK |
dc.subject | subject | uk_UK |
dc.title | Створення тексту монодрами та її театральна рецепція (на прикладі поезій Саші Чорного та вистави О. Девотченка “Концерт Саші Чорного для фортепіано з артистом”) | uk_UK |
dc.title.alternative | The creation of monodrama's text and theatrical reception (on example of poems by Sasha Chorny and performance A. Devotchenko "Sasha's Chorny concert for piano and artist") | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів та аспірантів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 176,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.