Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7231
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левченко, Галина | - |
dc.contributor.author | Levchenko, Halyha | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-12T20:01:48Z | - |
dc.date.available | 2016-01-12T20:01:48Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Левченко Г. Образно-смислові домінанти лірики Лесі Українки / Г. Левченко // Волинь філологічна: текст і контекст. Мова і вірш : зб. наук. пр. / упоряд. Т. П. Левчук. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – Вип. 16. – С. 113-124. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 82: 11.852 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7231 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто поняття образно-смислової домінанти в руслі теоретичних шукань російського формалізму і структуралізму. Представники обох шкіл визнавали принцип ієрархічності в будові художнього твору, котрий приймається як вихідний. Згідно з цим принципом окремі мовні елементи, котрі складають матеріал художнього тексту, підпорядковуються іншому елементові, котрий постає «конструктивним чинником» чи домінантною художньою структурою. Найбільше уваги приділено логіко-предметному вживанню мови у віршах Лесі Українки, зокрема механізму дії у них метафори. Метафора як одна з образносмислових домінант лірики Лесі Українки постає поліфункціональним художнім прийомом, котрий визначає як мікропоетику, так і центральний семіотворчий процес авторського метатексту.The concept of imaginary-semantic dominant is examined in the article through some theoretical researches of Russian formalism and structuralism. The representatives of both schools admitted the principle of hierarchical architecture of an artistic work, which is accepted as the basic one. According to this principle separate language elements, which collect the material of an artistic text, are necessary submitted to the other element, which is «a constructive factor» or dominant artistic structure. The most attention is paid to logical-objective usage of language in Lesya Ukrainka’s poems, to the mechanism of metaphor influence in particular. So metaphor as one of imaginary-semantic dominants of Lesya Ukrainka’s lyrics can be classified as multifunctional artistic method, which identify as poetics, so the central semi-creative process of the author’s metatext. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | художня домінанта | uk_UK |
dc.subject | метафора | uk_UK |
dc.subject | семіозис | uk_UK |
dc.subject | семантичний переклад | uk_UK |
dc.subject | символізація | uk_UK |
dc.subject | означування | uk_UK |
dc.subject | artistic dominant | uk_UK |
dc.subject | metaphor | uk_UK |
dc.subject | semiosis | uk_UK |
dc.subject | semantic translation | uk_UK |
dc.subject | symbolization | uk_UK |
dc.subject | definition | uk_UK |
dc.title | Образно-смислові домінанти лірики Лесі Українки | uk_UK |
dc.title.alternative | Imaginary-Semantic Dominants of Lesya Ukrainka’s Lyrics | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Волинь філологічна: текст і контекст, 2013, № 16 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.