Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБунчук, Борис-
dc.contributor.authorBunchuk, Borys-
dc.date.accessioned2016-01-12T12:32:51Z-
dc.date.available2016-01-12T12:32:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБунчук Б. Особливості віршової форми «Лісової пісні» Лесі Українки / Б. Бунчук // Волинь філологічна: текст і контекст. Мова і вірш : зб. наук. пр. / упоряд. Т. П. Левчук. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – Вип. 16. – С. 20-36.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.161.2 – 1Укр:801.6-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7190-
dc.description.abstractТри четвертих тексту «Лісової пісні» укладено типовим для драматичних поем п’ятистоповим неримованим ямбом зі здебільшого жіночими закінченнями. У сегменті «інших» віршових форм драми-феєрії Леся Українка вико-ристала дві системи віршування: більше – силабо-тоніку, менше – силабіку. У зрізі силабо-тоніки поетеса явила приклади всіх основних метрів, зокрема й пеон ІІ і пеон ІІІ, продемонструвала монорозмірні (Я3, Я5, Х3, Д2, Ан2), різнорозмірні, а також різнометричні урегульовані (рядковий логаед) і неврегульовані (Х2, Я3; Я2 і Д рзст.) форми та ПК. Силабічні твори представлені перехідною метричною формою, подвоєним кольцовським п’ятискладовиком, імітаціями віршованого замовляння та віршованої казки з ритмом акцентного вірша та дольника, десяти- та одинадцятискладовиком.Three quarters of «Lisova Pisnia» are unrhymed iambic pentameter with predominantly feminine ending, which is typical for dramatic poems. In the segment of «other» poetic forms of the drama extravaganza, Lesya Ukrainka used two versification systems  syllabic-accentual versification primarily, and syllabic versification in the rest of cases. In area of syllabic-accentual versification the poet displayed examples of all basic meters including the first and the third paeons, demonstrated monometric (I3, I5, T3, D2, An2), multimetric and polimetric fixed (line logaoedic verse) and unsettled (T2, I3; I2 and polyfoot D) forms and polymetric constructions. Syllabic works are represented by a transitional metric form, double ‘koltsovs’kyy’ pentasyllabic line, imitations of poetic incantation and poetic fairy-tale with the rhythm of the accentual verse, ten- and eleven-syllable lines.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectверсифікаціяuk_UK
dc.subjectметрикаuk_UK
dc.subjectритмікаuk_UK
dc.subjectстрофікаuk_UK
dc.subjectримуванняuk_UK
dc.subjectсилабікаuk_UK
dc.subjectсилабо-тонікаuk_UK
dc.subjectтонікаuk_UK
dc.subjectversificationuk_UK
dc.subjectmetricsuk_UK
dc.subjectrhythmicsuk_UK
dc.subjectstanza groupinguk_UK
dc.subjectrhyminguk_UK
dc.subjectsyllabicsuk_UK
dc.subjectaccentual-syllabicsuk_UK
dc.subjectaccentuationuk_UK
dc.titleОсобливості віршової форми «Лісової пісні» Лесі Українкиuk_UK
dc.title.alternativePoetic Form Peculiarities of «Lisova Pisnya» by Lesya Ukrainkauk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Волинь філологічна: текст і контекст, 2013, № 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf350,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.