Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7063
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКицан, Олена-
dc.contributor.authorKytsan, Olena-
dc.date.accessioned2016-01-05T13:10:56Z-
dc.date.available2016-01-05T13:10:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКицан О. Графіка сучасної поезії (на прикладі збірки М. Шунь "БІЯС") / О. Кицан // Волинь філологічна: текст і контекст. Лінгвостилістика ХХІ століття: стан і перспективи : зб. наук. пр. / упоряд. І. П. Левчук. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2014. – Вип. 17. – С. 113-124uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.161.2-1.09 : 811.161.235-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/7063-
dc.description.abstractУ статті вперше здійснено спробу аналізу особливостей графіки поетичних текстів М. Шунь, української поетеси, що наразі проживає у Нью-Йорку. На основі збірки «Біяс» проаналізовано графіксати – нові продуктивні одиниці письмової комунікації, обґрунтовано їх використання у творчості поетеси. Також досліджено інші засоби графічної організації, а саме розташування тексту на сторінці, поділ на строфи, злиття або розривання слів, відсутність заголовних літер, або ж ненормативне їх використання всередині слова, гру шрифтами, відсутність пунктуації, використання іншомовних слів тощо. In this article, for the first time, attempt is made to analyze fully all nuances of the textual graphics of Ukrainian poetess, M. Shun, who is now based in New York. Her book “BIAS”, analyzes the graphicsats – the new productive units of writing communication, and motivates by reasoning their use in the author’s creativity. It also researches alternate means of the graphical organization, such as text location on a page, division of lines, merging or breaking of words, absence of capital letters, or their unnormalized application within a word, play with great-primers, absence of punctuations, as well as the use of foreign words etc. In addition, it shows the influence of the computer and other informational technologies on the visual design of poetry. Most of the critic’s attention is paid to the creation of new words (neologisms) by M. Shun, as well as analyzing the influence of visual explicitness on the content of her poetic texts.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectвізуалізаціяuk_UK
dc.subjectграфічний образ поетичного текстуuk_UK
dc.subjectіншомовні вкрапленняuk_UK
dc.subjectграфіксатиuk_UK
dc.subjectмовна економіяuk_UK
dc.subjectvisualizationuk_UK
dc.subjectgraphical device of the poetic textuk_UK
dc.subjectforeign inclusionsuk_UK
dc.subjectgraphicatsuk_UK
dc.subjectlanguage economyuk_UK
dc.titleГрафіка сучасної поезії (на прикладі збірки М. Шунь "БІЯС")uk_UK
dc.title.alternativeGraphics of Modern Poetry (exemplifying the collection of poetry «BIAS» by Maria Shun)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Волинь філологічна: текст і контекст, 2014, № 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf354,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.