Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоць, Тетяна-
dc.contributor.authorKots, Tetyana-
dc.date.accessioned2015-08-24T11:18:13Z-
dc.date.available2015-08-24T11:18:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКоць Т. «Там яснії зорі і тихії квіти єднаються в дивній розмові» (лексико- семантичне поле «тиша» у творчості Лесі Українки) / Т. Коць // Лінгвостилістичні студії. - 2014. - № 1. - С. 88-93.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.161.2.-6 Українка-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6784-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано лексичні, семантичні, стилістичні одиниці в творчості Лесі Українки у зв’язку з тенденціями літературного процесу другої половини ХІХ століття. Особливу увагу звернено на функціонування синонімів, епітетів та інших стилістичних засобів для опису природного стану – тиші. Проаналізовано іменникові, прикметникові, займенникові дієслівні засоби, які передають звуки природи і які контрастують з ними. Розкрито мовну майстерність автора в розбудові лексико- семантичних полів сонця, неба, землі, вітру, зірок, а також експресивний потенціал назв предметів і явищ природи, назв місця дії, назв абстрактних понять. Визначено функції однорідних членів, синтаксичних і стилістичних одиниць у змалюванні тиші. Узагальнено основні напрями розвитку лексико-семантичного поля «тиша» в українській мові. Розглянуто постать поета в контексті літературного процесу й історії літературної мови. Наголошено на індивідуально-авторських особливостях у зображенні природного стану тиші. Наведено думки дослідників про місце творчості Лесі Українки в історії української літератури і культури загалом. The research present an analysis of lexical, morphological, syntactical, stylistical processes in prescription used in the end 19-th – early 20-th century in the context of literary Ukraine. Analyzed nouns, adjectives, pronouns verb means to convey the sounds of nature and are contrasted with them. Solved language skills of the author in the development of lexical- semantic fields sun, sky, earth, wind, stars and expressive potential of names of objects and phenomena of nature, names scene, names of abstract concepts. The functions of homogeneous members, syntactic and stylistic units in the depiction of silence. Special attention is paid to the functioning of variants. The main changes in the system Ukraine are generalized as well. The figure of poet is considered in the context of history of literary language and literary process. It is marked individually-authorial features in the image of the depiction of silence. Opinions over of researches are brought of place of work of Lesia Ukrainka in history of Ukrainian literature and culture.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectлексико-семантичне полеuk_UK
dc.subjectсинонімиuk_UK
dc.subjectепітетиuk_UK
dc.subjectметафориuk_UK
dc.subjectпорівнянняuk_UK
dc.subjectмова письменникаuk_UK
dc.subjectliterary normuk_UK
dc.subjectprescription normuk_UK
dc.subjectvariantuk_UK
dc.subjectlanguage practiceuk_UK
dc.title«Там яснії зорі і тихії квіти єднаються в дивній розмові» (лексико- семантичне поле «тиша» у творчості Лесі Українки)uk_UK
dc.title.alternativeLexical-semantic Fields is Silence in Work of Lesia Ukrainka.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Лінгвостилістичні студії, 2014, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf127,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.