Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6376
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Столярчук, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Stolyarchuk, N. M. | - |
dc.date | 2013 | uk_UK |
dc.date.accessioned | 2015-07-09T12:58:26Z | - |
dc.date.available | 2015-07-09T12:58:26Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Столярчук Н. М. / Семантика ікони в знаковій системі авангарду / Н. М. Столярчук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 27 (276) : Філософські науки. - С. 169-175 | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 2-135:2-526.62 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6376 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано комплекс семантичних прийомів православного іконопису, який став основою для формування знакової системи авангардного мистецтва в його прагненні репрезентувати сакральне; дове-дено, що спільним змістом образів православної ікони й авангардного мистецтва є концепти «ідеї», «духу», «абсолюту» як головні об’єкти зображення, що створюють символічний простір і породжують трансцендентне. This article analyzes the complex semantic techniques of Orthodox iconography, which became the basis for the formation of the sign system of avant-garde art in its quest for representation of the sacred; It is proved that the General content of the image for Orthodox icons and their avant-garde art are the concepts of «idea», «spirit», «absolute» as the main objects in the image, creating a symbolic space and giving rise to transcendent. The influence of the Orthodox icons on the aesthetics of avant-garde artists on two levels: theoretical (philosophical and theological understanding icons and spiritually-aesthetic avant-garde spirit); practical (artistic language icons and some of the principles of the art of avant-garde work). Key words: icon, sign, symbol, image, sacred, transcendent, deformation, inverse perspective, vanguard. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | ікона | uk_UK |
dc.subject | icon | uk_UK |
dc.subject | знак | uk_UK |
dc.subject | sign | uk_UK |
dc.subject | символ | uk_UK |
dc.subject | symbol | uk_UK |
dc.subject | образ | uk_UK |
dc.subject | image | uk_UK |
dc.subject | сакральне | uk_UK |
dc.subject | sacred | uk_UK |
dc.subject | трансцендентне | uk_UK |
dc.subject | transcendent | uk_UK |
dc.subject | vanguard | uk_UK |
dc.subject | авангард | uk_UK |
dc.title | Семантика ікони в знаковій системі авангарду | uk_UK |
dc.title.alternative | The Semantics of the Icons in the Vanguard of the Sign System | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філософські науки", 2013, №27 (276) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
31.pdf.pdf | 677,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.