Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтратонова, Наталя-
dc.contributor.authorStratonova, N.-
dc.date2014uk_UK
dc.date.accessioned2015-07-07T20:24:31Z-
dc.date.available2015-07-07T20:24:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтратонова Наталья. Самоідентифікація особистості у віртуальному просторі гри. / Стратонова Наталья // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 16 (293) : Філософські науки. - С.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6281-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості формування ідентичності в комп’ютерному ігровому просторі, Окреслено основні характеристики поняття «віртуальна комп’ютерна гра», проаналізовано особливості ММОРПГ та РПГ ігор. Виконано аналізує процес у самоідентифікації гравця й розкрито типи ідентичності суб’єкта як прояву множинності в просторі віртуальних комп’ютерних ігор. Із-поміж основних факторів, що впливають на самоідентифікацію людини в грі виокремлено імерсію, віртуалізацію «Я», ескапізм та опцію збереження / за-вантаження (save / load). Наголошено на тому, що ескапізм у даному випадку виступає компенсацією надмірної раціональності сучасного світу. Відповідно, комп’ютерна гра, будучи феноменом сучасної культури, ресакралізує раціоналізм ХХ–ХХІ ст. The purpose of this article is to analyze the particular properties of indentity formation on computer gaming space. This study outlines the main characteristics of the concept of ‘virtual computer game’, analyzes the features of RPG and MMORPG games. The author analyzes the process of gamer’s self-identification and reveals the subject’s types of identity as a manifestation of multiplecity in virtual space of computer games. Immersion, ‘I-virtualization’, escapism and save/load options are distinguished among the main factors affecting the identity of man in the game. It is emphasized that the escapism in this case is a compensation of excessive rationality of the modern world. Accordingly, a computer game, being a phenomenon of modern culture, resacralizates the rationalism of XX–XXI century.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesУДК 141.319.8/333+279.99A;-
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UK
dc.subjectкомп’ютерна граuk_UK
dc.subjectММОРПГuk_UK
dc.subjectРПГuk_UK
dc.subjectсамоідентифікаціяuk_UK
dc.subjectімерсіяuk_UK
dc.subjectвіртуалізаціяuk_UK
dc.subjectескапізмuk_UK
dc.subjectквазірелігіяuk_UK
dc.subjectквазіміфологіяuk_UK
dc.subjectvirtual realityuk_UK
dc.subjectcomputer gameuk_UK
dc.subjectMMORPGuk_UK
dc.subjectRPGuk_UK
dc.subjectidentityuk_UK
dc.subjectimmersionuk_UK
dc.subjectvirtualizationuk_UK
dc.subjectescapismuk_UK
dc.subjectquasi-religionuk_UK
dc.subjectquasi-mythologyuk_UK
dc.titleСамоідентифікація особистості у віртуальному просторі гриuk_UK
dc.title.alternativeSelf-identification in virtual space of the game.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2014, №16 (293)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf.pdf657,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.