Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6279
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коханевич, Оксана | - |
dc.contributor.author | Kokhanevich, Oksana | - |
dc.date | 2014 | uk_UK |
dc.date.accessioned | 2015-07-07T20:10:49Z | - |
dc.date.available | 2015-07-07T20:10:49Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Коханевич Оксана.Симулятивна природа телевізійного простору. / Коханевич Оксана // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 16 (293) : Філософські науки. - С. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6279 | - |
dc.description.abstract | Сьогодні телебачення – це простір, в якому панує логіка ілюзії, мрії, легенди тощо. У цьому просторі людину постійно оточують образи, які «шантажують» її своєю успішністю, привабливістю, видовищністю та відсилають до ілюзії, а не до самої дійсності. Нині телевізійне зображення не стільки відображає подію, скільки відсилає до того, що не існує. Така «подвійність» у відтворенні реальності телевізійними засобами – орієнтація на природну документальність і водночас на підкреслену штучність – зумовлюють основний характер розвитку сучасного телевізійного простору. Телебачення, яке за своєю природою має бути об’єк¬тивним засобом відображення дійсності, перетворюється на інструмент створення штучної реаль¬ності, в якій знаки втрачають референтний зв’язок із дійсністю. The article deals with the simulative nature of modern television space. The ontological status of a television image and its simulation origins have been analyzed. The technical improvements that transform a television into an artificial reality (a cut, an imitation of shooting conditions, an enabling the private status of universal events etc.) have been investigated. The «simulative hyper reality» of TV screen and convincing effects of its «simulacrum» have been analyzed. The implosion of meaning and its impact on the structure of individual identity in the context of the television’s simulative nature have been investigated. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | УДК; | - |
dc.subject | телебачення | uk_UK |
dc.subject | телезображення | uk_UK |
dc.subject | образ | uk_UK |
dc.subject | ілюзія | uk_UK |
dc.subject | імплозія смислу | uk_UK |
dc.subject | симуляція | uk_UK |
dc.subject | симулякр | uk_UK |
dc.subject | гіпер¬реальність | uk_UK |
dc.subject | ідентичність | uk_UK |
dc.subject | television | uk_UK |
dc.subject | TV image | uk_UK |
dc.subject | illusion | uk_UK |
dc.subject | implosion of meaning | uk_UK |
dc.subject | simulation | uk_UK |
dc.subject | simulacrum | uk_UK |
dc.subject | hyper reality | uk_UK |
dc.subject | identity | uk_UK |
dc.title | Симулятивна природа телевізійного простору | uk_UK |
dc.title.alternative | Simulative nature of television space | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філософські науки", 2014, №16 (293) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf.pdf | 607,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.