Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрухан, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorTrukhan O.-
dc.date.accessioned2015-06-25T11:31:47Z-
dc.date.available2015-06-25T11:31:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТрухан О. Катастрофізм як каталізатор жанрової трансформації (на прикладі документальної повісті Ю. Щербака «Чорнобиль» та «роману-свідчення» С. Алексієвич «Чорнобильська молитва») / Оксана Трухан // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. – Луцьк : Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. – № 3 (252). – С. 135-140.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5953-
dc.description.abstractУ статті викладено спостереження над формами художнього зображення катастрофічного дискурсу, зокре¬ма вивчено жанрову своєрідність «роману-свідчення» білоруської письменниці С. Алексієвич «Чорнобильська молитва: хроніка майбутнього» та документальної повісті Ю. Щербака «Чорнобиль». Досліджено роль автора в обраних документально-художніх взірцях. Визначено типологічні збіги та розбіжності, генетичні спорідненості в цих творах, які спричинилися потребою появи нових форм художнього зображення катастрофічного дискурсу в літературі ХХ та ХХI ст. Обраний літературний матеріал розглядається як приклад віддзеркалення технокра¬тичної й антропологічної кризи нашої доби, що призвела до нових пошуків у літературі, зокрема до жанрових модифікацій. The article considers the genre forms of literary representation of catastrophic discourse, analysed in the «novel-confession» of S. Alekseevitch «The Chernobyl Prayer» and the documentary story of Yuriy Scherbak «Chernobyl’», and also typological similarities and divergences, genetic cognation, which led to the necessity of appearance of new forms of artistic embodiment of catastrophic discourse in the literature of the XXth and XXIst centuries. The author’s role in chosen pieces of literature is researched. Selected literary material is examined as an example of reflection of technocratic and anthropological crisis of our days, which resulted in new searches in literature, in particular, genre modifications.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСНУ ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки. Літературознавство;-
dc.subjectкатастрофізмuk_UK
dc.subjectжанрові модифікаціїuk_UK
dc.subject«жанр голосів»uk_UK
dc.subjectавтор-оповідачuk_UK
dc.subjectтипологічні збігиuk_UK
dc.subjectгенетична спорідненістьuk_UK
dc.subjectЮ. Щербакuk_UK
dc.subjectС. Алексієвичuk_UK
dc.subjectcatastrophismuk_UK
dc.subjectgenre modificationsuk_UK
dc.subject«genre of voices»uk_UK
dc.subjectauthor-narratoruk_UK
dc.subjecttypological similaritiesuk_UK
dc.subjectgenetic cognationuk_UK
dc.subjectYuriy Scherbakuk_UK
dc.subjectS. Aleksievichuk_UK
dc.titleКатастрофізм як каталізатор жанрової трансформації (на прикладі документальної повісті Ю. Щербака «Чорнобиль» та «роману-свідчення» С. Алексієвич «Чорнобильська молитва»)uk_UK
dc.title.alternativeCatastrophism as a Catalyst of Genre Transformation (is Exampled on the Material of the Documentary Story of Yuriy Scherbak «Chernobyl and the «Novel-Confession» of S. Alekseevitch «The Chernobyl Prayer»).-
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2013, № 3 (252)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf303,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.