Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5912
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підопригора, С. В. | - |
dc.contributor.author | Pidoprygora, S. V. | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-25T08:10:16Z | - |
dc.date.available | 2015-06-25T08:10:16Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – 2012. – № 13 (238). | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 82.091 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5912 | - |
dc.description | Підопригора С. В. Комп’ютерна пастка: протистояння духовного та демонічного в повісті «Електронний пластилін» М. Бриниха / С. В. Підопригора // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. – Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – 2012. – № 13 (238). – С. 109-112. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті досліджено особливості художньої модифікації протистояння духовного та демонічного в повісті «Електронний пластилін» М. Бриниха. Наголошується, що автор, по-постмодерному порушуючи жанрові канони, звертаючись до кіберпанку, вдаючись до пародії та чорного гумору, сигналізує про загострення конфлікту між Добром і Злом. Саме комп’ютер та комп’ютерна гра стають втіленням демонічного, якому персонажі не можуть протистояти, бо людина без духовних, моральних орієнтирів (якими й постають дійові особи), позбавлена надії на порятунок. This article analyzes the artistic modification of confrontation of spiritual and demonic in the story «Electronic Plasticine» by M.Brynyh. It is noted that the author, as the postmodern writer, violating the genre canons, addressing to cyberpunk, resorting to parody and black humor, signals the escalating of conflict between Good and Evil. It is a computer and a computer game becomes demonic incarnation, and characters can not resist its, because a person without spiritual and moral guidance (the personages are such people), is deprived of hope for salvation. Key words: Postmodernism, cyberpunk, black humor, parody, conflict. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинськиий національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | постмодернізм | uk_UK |
dc.subject | кіберпанк | uk_UK |
dc.subject | чорний гумор | uk_UK |
dc.subject | пародія | uk_UK |
dc.subject | конфлікт | uk_UK |
dc.subject | Postmodernism | uk_UK |
dc.subject | cyberpunk | uk_UK |
dc.subject | black humor | uk_UK |
dc.subject | parody | uk_UK |
dc.subject | conflict | uk_UK |
dc.title | Комп’ютерна пастка: протистояння духовного та демонічного в повісті «Електронний пластилін» М. Бриниха | uk_UK |
dc.title.alternative | Computer trap: confrontation of spiritual and demonic in the story «Electronic plasticine» by M. Brynyh | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2012, № 13 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23.pdf | 271,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.