Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5839
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ботнаренко, Наталія | - |
dc.contributor.author | Botnarenko, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-24T12:15:07Z | - |
dc.date.available | 2015-06-24T12:15:07Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Східноєвропейського національного університету. Сер. «Філологічні науки. Літературознавство», 2013, № 13 (262). | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 82. 091 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5839 | - |
dc.description | Ботнаренко Н. Семантика художнього простору в новелі В. Стефаника «Вона–Земля» та повісті А. Чехова «Нудна історія» / Наталія Ботнаренко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету. Сер. «Філологічні науки. Літературознавство». – 2013. – № 13 (262). – С. 20-24. | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті на прикладі компаративного аналізу новели В. Стефаника «Вона – земля» та повісті А. Чехова «Нудна історія» досліджуються особливості художнього простору. Увагу акцентовано на таких основних семантичних елементах хронотопу, як топос рідної землі, дому, проекція «шляху / дороги», бінарні опозиції «від’їзди / приїзди», «своє / чуже», «зовнішній / внутрішній», «відкритий / закритий» та ін. Доведено, що ху-дожній простір є одним із найважливіших концептуально-структурних складників, які формують координати «картини світу» твору. In this paper an example of a comparative analysis of novel Stefanik «It is – land», and Chekhov’s story «A Boring Story» the features of the artistic space. Focuses on such basic elements of the semantic chronotope as topos native land, a house, a projection of the «path / road», binary opposition «departures / arrivals», «own / others’», «internal / external», «open / closed» and etc. It is proved that the art space is one of the most important conceptual and structural components, which form the coordinates of the «world view» of the text. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | семантика | uk_UK |
dc.subject | художній простір | uk_UK |
dc.subject | топос | uk_UK |
dc.subject | межа | uk_UK |
dc.subject | semantics | uk_UK |
dc.subject | art space | uk_UK |
dc.subject | topos | uk_UK |
dc.subject | border | uk_UK |
dc.title | Семантика художнього простору в новелі В. Стефаника «Вона–Земля» та повісті А. Чехова «Нудна історія» | uk_UK |
dc.title.alternative | Semantics of art Space in the Novel V. Stefanic «It – is Land», and the Story by A. Chekhov «A boring story» | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2013, № 13 (262) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 151,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.