Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5675
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бортнік, Жанна | - |
dc.contributor.author | Bortnik, J. | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-19T19:27:17Z | - |
dc.date.available | 2015-06-19T19:27:17Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Бортнік, Жанна. Рецепція драматичного твору в процесі інсценізації монодрами (на прикладі хроніки В. Шекспіра «Річард ІІІ» та вистави «Річард після Річарда» режисера І. Волицької) / Жанна Бортнік // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – Луцьк, 2014. – № 19 (296) : Філологічні науки. Літературознавство. – С. 7–13. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 82.-2.09 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5675 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні етапи та особливості створення сценічного тексту монодрами і тексту вистави на прикладі хроніки В. Шекспіра «Річард ІІІ». Стверджується, що, створюючи сценічний текст монодрами та вистави, його автори виокремлюють з літературного тексту єдиного суб’єкта дії, обирають матеріал, що ілюструє формування межового стану свідомості персонажа, вкладають в його вуста слова інших персонажів, проектуючи крізь свідомість єдиного суб’єкта дії.In this article the main stages and features of a stage text of monodrama and text representations on the example Chronicles of Shakespeare’s “Richard III” are considered. The author of the article argues that creating a theatrical text monodrama and performance, the authors outline the literary text with a single entity acts chosen material illustrating the formation of the boundary state of mind of the character, put words of other characters in his mouth, projecting through the mind of a single subject of action. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | монодрама | uk_UK |
dc.subject | cценічний текст | uk_UK |
dc.subject | текст вистави | uk_UK |
dc.subject | персонаж | uk_UK |
dc.subject | п’єса | uk_UK |
dc.subject | автор | uk_UK |
dc.subject | сюжет | uk_UK |
dc.subject | monodrama | uk_UK |
dc.subject | stage text into the play | uk_UK |
dc.subject | a character piece | uk_UK |
dc.subject | author | uk_UK |
dc.subject | subject | uk_UK |
dc.title | Рецепція драматичного твору в процесі інсценізації монодрами (на прикладі хроніки В. Шекспіра «Річард ІІІ» та вистави «Річард після Річарда» режисера І. Волицької) | uk_UK |
dc.title.alternative | Reception of Dramatic Work in the Staging Monodrama (an Example Chronicles of Shakespeare’s “Richard III” and the Play “Richard after Richard” by I. Volytska) | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2014, № 19 (296) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 188,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.