Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4810
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Войнаровська, Ганна | - |
dc.contributor.author | Voinarovska, Hanna | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-24T21:42:03Z | - |
dc.date.available | 2014-11-24T21:42:03Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Войнаровська Г. Хореографічний імпресіонізм як історична складова творчого підходу в художній гімнастиці / Г. Войнаровська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (25). - C.5-7. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 796.41:792.8.036.2 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4810 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито етапи становлення художньої гімнастики, її перші кроки. Розкрито роль А. Дункан у створенні нового напряму (імпресіонізму) в балеті. Показано важливе значення в розвитку рухової гімнастики таких понять, як музика, пластика, хореографія. Одним із головних завдань, які потрібно розвʼязувати, є забезпечення в процесі підготовки більш тісного взаємозв’язку руху спортсменів із музикою й хореографічним образом. Для методичного виконання завдання підготовки спортсменів потрібно розвʼязати питання про технічну складову в художній гімнастиці, про реальні дати початку спеціалізованих занять і про критерії ефективності методики тренувань на перших етапах спеціалізації та її складу. In the article it was shown the stages of formation of rhythmic gymnastics, its first steps. It was revealed the role of A. Dunkan in creation of a new tendency (impressionism) in ballet. It was shown an important meaning in development of rhythmic gymnastics of such notions as music, plastique, choreography. One of the main problems that must be solved is securing of preparation of more close interconnection of athletes’ movements with music and choreographic character during preparation. For methodological solving of the problem of athletes’ preparation it is necessary to answer the question on technical component in rhythmic gymnastics, real dates of the beginning of specialized classes and criteria of effectiveness of methodology of trainings on the first stages of specialization and its content. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | імпресіонізм | uk_UK |
dc.subject | художня гімнастика | uk_UK |
dc.subject | балет | uk_UK |
dc.subject | естетика | uk_UK |
dc.subject | хореографія | uk_UK |
dc.subject | impressionism | uk_UK |
dc.subject | rhythmic gymnastics | uk_UK |
dc.subject | ballet | uk_UK |
dc.subject | aesthetics | uk_UK |
dc.subject | choreography | uk_UK |
dc.title | Хореографічний імпресіонізм як історична складова творчого підходу в художній гімнастиці | uk_UK |
dc.title.alternative | Choreographic Impressionism as a Historical Component of Creative Approach in Rhythmic Gymnastics | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 1 (25) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Voinarovska.pdf | 287,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.