Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4052
Назва: Музико-риторичні прийоми як засіб інтерпретації текстів Г. Сковороди у хоровій симфонії О. Щетинського "Узнай себе"
Інші назви: Musically-rhetorical receptions as mean of interpretation of G. Skovoroda’s texts in
Автори: Коменда, Ольга Іванівна
Komenda, Olha I.
Бібліографічний опис: Коменда, О. Музико-риторичні прийоми як засіб інтерпретації текстів Г. Сковороди у хоровій симфонії О. Щетинського "Узнай себе" / О. Коменда // Музикознавчі студії Інституту мистецтв Волинського національного університету імені Лесі Українки та Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України [та ін.] ; [редкол.: В.І. Рожок ; упоряд. О.І. Коменда]. - Луцьк, 2010. - Вип. 6. - С. 43-52. - Бібліогр. : 5 назв.
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 22-тра-2014
Видавництво: Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Теми: текст
інтерпретація
риторика
музично-риторичні фігури
text
interpretation
rhetoric
musically-rhetorical figures
Короткий огляд (реферат): Досліджуючи хорову симфонію О. Щетинського „Узнай себе”, автор прослідковує особливості музичної інтерпретації філософських текстів Г. Сковороди та робить спробу потрактування спостережених музично -риторичних фігур як музичних знаків. An author looks at the features of musical interpretation of Skovoroda’s texts and explains musical-rhetorical figures as musical signs on an example of Shchetynsky’s symphony „Know yourself”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4052
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
komenda.pdf542,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.