Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМиронович, Д.-
dc.contributor.authorРешетняк, Е.-
dc.contributor.authorСальникова, Светлана Анатольевна-
dc.contributor.authorMyronovych, D.-
dc.contributor.authorReshetniak, E.-
dc.contributor.authorSalnikova, Svetlana A.-
dc.date.accessioned2014-04-07T14:05:40Z-
dc.date.available2014-04-07T14:05:40Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМиронович Д. Религиозный капитал и религиозное участие в странах новой восточной Европы / С.А. Сальникова, Д.В. Миронович, Е. Решетняк // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Соціологія. - 2013. - № 1 (4). - С. 16-27.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3802-
dc.description.abstractВ статье представлено применение понятий социального и религиозного капиталов в исследовании религиозной приверженности и участия. Исследование основывается на теории социального капитала Дж.Коулмена, Р.Патнема и П.Бурдье. Предлагается анализ влияния религиозного участия в гражданском обществе, а также участия в нерелигиозных организациях и объединениях; определяется зависимость между религиозным участием и гражданской активностью в странах Новой Восточной Европы и Европейского Союза. В качестве эмпирических данных использованы данные Европейского исследования ценностей (2008) и Мирового исследования ценностей (2005, 2008). Результаты анализа указывают, что существует слабая корреляция между религиозным участием и принадлежность к более широкому кругу нерелигиозных организаций и объединений в постсоветской Украине, России и Молдове в отличие от стран ЕС. Религиозный капитал как символический ресурс легитимации власти и реконструкции религиозного пространства анализируется в перспективе формирования религиозных расколов. Эта перспектива адаптирована к исследованию производства православного религиозного поля под влиянием религиозных расколов в постсоциалистических Украине, Болгарии и Молдове. У статті представлено евристичність застосування понять соціального і релігійного капіталів у дослідженні релігійної прихильності та участі. Із застосуванням теоретичних інтерпретацій соціального капіталу Дж.Коулмена, Р.Патнема і П.Бурдьє пропонуються результати аналізу релігійного участі у громадянському суспільстві, а також участі в нерелігійних організаціях і об'єднаннях; визначається залежність між релігійною участю і громадянською активністю в країнах Нової Східної Європи та Європейського Союзу. Для аналізу використано дані Європейського дослідження цінностей (2008) і Світового дослідження цінностей (2005, 2008). Результати аналізу вказують, що існує слабка кореляція між релігійною участю і приналежністю до більш широкого кола нерелігійних організацій та об'єднань в пострадянській Україні, Росії та Молдові на відміну від країн ЄС. Релігійний капітал як символічний ресурс легітимації влади і реконструкції релігійного простору аналізується в перспективі формування релігійних розколів. Ця перспектива адаптована до дослідження виробництва православного релігійного поля під впливом релігійних розколів в постсоціалістичних Україні, Болгарії і Молдові. The article introduces the application of the concepts of social and religious capitals in investigation of religious commitment and participation. The research is grounded on the theories of social capital by J.Coleman, R.Putnam, and P.Bourdieu. The analyses of influence of religious participation on civil society, its non-religious organizations and associations is proposed. The paper identifies the relationship between religious participation and civil activity in the NEE's and EU's countries. European Values Survey (2008) and World Value Survey (2005, 2008) data are used for analysis. In contrast to the EU's countries, the empirical analyses result indicates the weak correlation between religious participation and affiliation to wider range of non-religious organizations and associations in post-Soviet Ukraine, Russia and Moldova. Religious capital as a symbolic resource of power legitimating and reconstruction of a religious field is analyzed in perspective of formation of religious schisms. This perspective is adapted to investigation of production of the Orthodox religious field under influence of religious schisms in post-socialist Ukraine, Bulgaria and Moldova.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherКиївський національний університет імені Тараса Шевченкаuk_UK
dc.subjectсоциальный капиталuk_UK
dc.subjectсоціальний капіталuk_UK
dc.subjectsocial capitaluk_UK
dc.subjectрелигиозный капиталuk_UK
dc.subjectрелігійний капіталuk_UK
dc.subjectreligious capitaluk_UK
dc.subjectрелигиозное участиеuk_UK
dc.subjectрелігійна участьuk_UK
dc.subjectreligious participationuk_UK
dc.subjectрасколuk_UK
dc.subjectрозколuk_UK
dc.subjectschismuk_UK
dc.subjectполе религииuk_UK
dc.subjectполе релігіїuk_UK
dc.subjectfield of religionuk_UK
dc.titleРелигиозный капитал и религиозное участие в странах новой Восточной Европыuk_UK
dc.title.alternativeРелігійний капітал і релігійна участь в країнах нової Східної Європиuk_UK
dc.title.alternativeReligious capital and religious participation in countries of new Eastern Europeuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Religiya.pdf445,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.