Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3598
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолошук, Надія Георгіївна-
dc.contributor.authorKoloshuk, Nadiia H.-
dc.date.accessioned2014-03-17T10:49:19Z-
dc.date.available2014-03-17T10:49:19Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКолошук Н. Г. Леся Українка та Ґерхарт Гауптман: впливи і традиція / Н. Г. Колошук // Волинь філологічна: текст і контекст [Текст] : збірник наукових праць / Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : РВВ Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки , 2009. - Вип. 8 : Леся Українка та зарубіжні письменники : зб. наук. пр. / упоряд. Т. П. Левчук ; редкол.: Г. Л. Аркушин [та ін.]. - С. 57 -71.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3598-
dc.description.abstractУ статті йдеться про творчі зв’язки Лесі Українки з Ґергартом Гауптманом, що виявляються у її драматургії, літературно-критичних статтях та епістолярії; а також про ставлення письменниці до натуралістської «нової драми», основоположником якої можна вважати, поруч із Ю. А. Стріндберґом, Г. Ібсеном, і Ґ. Гауптмана. Генетично-контактні зв’язки «Лісової пісні» виявляємо не лише з феєрією «Затоплений дзвін», а й із «Вознесіння Ганнеле» Гауптмана.The article deals with the artistic relations between Lesya Ukrainka and Gerhart Hauptmann, which are revealed in her dramatic art, literary critical articles and epistolary; and with the writer’s attitude to the naturalistic “new drama”, the founder of which Gerhart Hautptmann can also be considered as Yu. A. Strinberg and H. Ibsen. The article reveals genetically contact ties of “Lisova Pisnya” not only with the Hauptmann’s fairy play “The Sunken Bell” but with “The Assumption of Hannele”. В статье идёт речь о творческих связях Леси Украинки с Герхартом Гауптманом, выявляющихся в её драматургии, литературно-критических статьях и эпистолярии; а также об отношении писательницы к натуралистической «новой драме», основоположником которой можно считать, наряду с Ю. А. Стриндбергом, Г. Ибсеном, и Г. Гауптмана. Генетически-контактные связи «Лесной песни» выявляем не только с феерией «Потонувший колокол», но и с «Вознесение Ганнеле» Гауптмана.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectЛеся Українкаuk_UK
dc.subjectҐергарт Гауптманuk_UK
dc.subjectнова європейська драмаuk_UK
dc.subjectсоціальна драмаuk_UK
dc.subjectнатуралізмuk_UK
dc.subjectсимволізмuk_UK
dc.subjectреалізмuk_UK
dc.subjectтип конфліктуuk_UK
dc.subjectпсихологізація літературиuk_UK
dc.subjectLesya Ukrainkauk_UK
dc.subjectGerhart Hauptmannuk_UK
dc.subjectnew European dramauk_UK
dc.subjectsocial dramauk_UK
dc.subjectnaturalismuk_UK
dc.subjectsymbolismuk_UK
dc.subjectrealismuk_UK
dc.subjectthe type of conflictuk_UK
dc.subjectpsychologization of literatureuk_UK
dc.titleЛеся Українка та Ґерхарт Гауптман: впливи і традиціяuk_UK
dc.title.alternativeLesya Ukrainka and Gerhart Hauptmann: the influence and traditionuk_UK
dc.title.alternativeЛеся Украинка и Герхарт Гауптман: влияния и традицияuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 821.161.2.091-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LU_GHauptmann.pdf191,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.