Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3017
Назва: Табірна проза non fiction: Соловки в конфліктному етноімагологічному аспекті
Інші назви: Non fiction camp prose: Solovki in the disputed ethno-imagological aspect
Автори: Колошук, Надія Георгіївна
Koloshuk, Nadiia H.
Бібліографічний опис: Колошук, Н. Г. Табірна проза non fiction: Соловки в конфліктному етноімалогічному аспекті / Н. Г. Колошук // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: М. В. Моклиця та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 13(238) : Філологічні науки. Літературознавство. – C. 53-60. – Бібліогр.: 12 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 12-лют-2014
Видавництво: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: література факту
табірна проза
етноімагологія
автообраз
гетерообраз
етностереотипи
конфлікт Свій – Чужий
образ світу
Ф. Аляхновіч
С. Підгайний
О. Волков
non fiction
camp prose
ethno-imagology
auto image
hetero image
conflict “Friend – Foe”
image of the world
F. Aliahnovich
S. Pidgainyi
B. Shyriaiev
O. Volkov
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про один із тематичних розділів табірної прози – спогади про перший у Радянській країні Соловецький концтабір, написані представниками білоруської, російської, української літератур та видані в різний час (1935-1980-ті рр.). Аналізується конфліктний етноімагологічний аспект табірного буття в художньому «образі світу», створеному цими письменниками. Речь идёт об одном из тематических разделов лагерной прозы – воспоминаниях о первом в Стране Советов Соловецком концлагере, написанных представителями белорусской, русской, украинской литератур и изданных в разное время (1935-1980-е гг.). Анализируется конфликтный этноимагологический аспект лагерного бытия в художественном «образе мира», создаваемом этими писателями. It deals with one of the thematic sections of camp prose – memoirs of the first Solovetsk extermination camp in the Country of Councils, which were written by the representatives of the Byelorussian, Russian and Ukrainian literature and which were published at different times (1935 – 1980s). The disputed ethno-imagological aspect of camp being in the artistic “image of the world” created by those writers is analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3017
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koloshuk.pdf266,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.