Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрисанова, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-01-15T12:18:29Z-
dc.date.available2025-01-15T12:18:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.date.submitted2024-
dc.identifier.citationКрисанова Т. А Мультимодальна архітектоніка екологічних відео Грінпіс: інтеграція мови, образу та кіно. Іноземна філологія у ХХІ столітті:тези доповідей ХVІ Міжнародної наукової конференції у 2 т. Запоріжжя, 2024. Т.1. С. 133-137.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27152-
dc.descriptionIn the face of growing environmental challenges, effective communication plays a key role in attracting the attention of a global audience to environmental protection. The environmental non-governmental organization Greenpeace actively uses multimodal strategies in its videos, where language, visual images and cinematic techniques are combined to create compelling environmental narratives. The purpose of this talkis to study the architectonics of such videos, analyzing the integration of verbal, nonverbal and cinematic means in the formation of holistic narratives that encourage changes in environmental consciousness. Considering the mechanisms of multimodal meaning-making, the study seeks to identify complex integration processes that ensure the pragmatic effect of Greenpeace environmental videos. The main objectives of the study are: to formulate the principles of multimodal meaning-making of environmental videos, to identify verbal, nonverbal and cinematic elements of meaning-making, to identify semantic aspects of their multimodal interaction.uk_UK
dc.description.abstractВ умовах зростаючих екологічних викликів ефективна комунікація відіграє ключову роль у приверненні уваги глобальної аудиторії до захисту довкілля. Природоохоронна недержавна організація Грінпіс активно використовує мультимодальні стратегії у своїх відео, де мова, візуальні образи та кінематографічні прийоми поєднані для створення переконливих екологічних наративів. Метою цієї доповіді є дослідження архітектоніки таких відео, аналізуючи інтеграцію вербальних, невербальних та кінематографічних засобів у формуванні цілісних наративів, що спонукають до змін екологічної свідомості. Розглядаючи механізми мультимодального смислотворення, дослідження прагне виявити складні інтеграційні процеси, які забезпечують прагматичний ефект екологічних відео Грінпіс. Основними завданнями дослідження є: формулювання принципів мультимодального смислотворення екологічних відео, визначення вербальних, невербальних та кінематографічних елементів смислотворення, виявлення семантичних аспектів їх мультимодальної взаємодії.uk_UK
dc.format.extent133-137-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЗапорізький національний університетuk_UK
dc.subjectмультимодальністьuk_UK
dc.subjectmultimodalityuk_UK
dc.subjectвідеоuk_UK
dc.subjectvideouk_UK
dc.subjectсмислотворенняuk_UK
dc.subjectmeaning-makinguk_UK
dc.subjectкомунікаціяuk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.subjectГрінпісuk_UK
dc.subjectGreenpeaceuk_UK
dc.titleМультимодальна архітектоніка екологічних відео Грінпіс: інтеграція мови, образу та кіноuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceІноземна філологія у ХХІ столітті-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЗапоріжжяuk_UK
dc.subject.udc821(063)"201"uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krysanova_znu.pdf230,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.