Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26966
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧепрасова, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorШафарчук, Владислав Андрійович-
dc.date.accessioned2025-01-06T15:02:06Z-
dc.date.available2025-01-06T15:02:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШафарчук В. А. Методика використання навчальних ігрових програм на уроках інформатики базової середньої школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Інформатика) / наук. кер. Т. І.Чепрасова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 98 сuk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26966-
dc.description.abstractУ магістерській роботі проаналізовано питання ігрової діяльності у складі сучасних методик навчання і розвитку учнів. Висвітлено плюси та особливості інноваційної стратегії навчання. Розглянуто гру як навчальне, розвивальне, культурне та соціальне явище. Вивчено характеристики гри та її вплив на дітей. Досліджено використання гри на уроці та її мотиваційну складову. Охарактеризовано використання комп’ютерних ігор в сучасній освітній системі. Розгянуто питання індивідуальних та групових комп’ютерних ігор а також винагороди за проходження гри. Проведено опитування учнівської аудиторії та вивчення думки здобувачів освіти щодо впровадження навчальних ігорових програм на уроках. У роботі описано сервіси та платформи для навчання інформатики через гру , проаналізовано їх переваги та недоліки. Також проведено огляд та аналіз засобів розробки навчальних ігрових програм для вчителів інформатики. Для демонстрації дієвості ігрового методу навчання розроблено комп’ютерний ігровий застосунок, який апробовано в навчальному закладі і дав позитивні результати.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectнавчальні ігрові програмиuk_UK
dc.subjectнавчання інформатики через груuk_UK
dc.subjectігрові рушіїuk_UK
dc.subjectігрові навчальні платформиuk_UK
dc.titleМетодика використання навчальних ігрових програм на уроках інформатики базової середньої школиuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра загальної математики та методики навчання інформатикиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Інформатика)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
shafarchuk_2024.pdf2,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.