Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26962
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Пастернак, Вікторія Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Свіязов, Артем Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-06T14:40:59Z | - |
dc.date.available | 2025-01-06T14:40:59Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Свіязов А. А. Основні методики використання електронних дидактичних матеріалів на уроках інформатики: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Інформатика) / наук. кер. В. В. Пастернак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 77 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26962 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню основних методик використання електронних дидактичних матеріалів на уроках інформатики. Для успішного досягнення поставленої мети, у першому розділі було розглянуто наступні теоретичні аспекти, а саме: 1) розкрите поняття «дидактичний матеріал», його зміст та значення; 2) проаналізовано проведення нестандартних уроків у школі; 3) охарактеризовано різні типи матеріалів та вимоги до них; 4) проаналізовано основні правила застосування ЕДМ, вимоги та їх обмеження; 5) проаналізований досвід використання ЕДМ у сучасній методиці навчання інформатики. В практичному розділі розглянутий аналіз платформ для створення електронних дидактичних матеріалів та розроблені 3 уроки окремих компонентів з теми «Безпека в Інтернеті» для 5-го класу. Слід відмітити, що уроки розроблені для 3 різних типів, а саме: 1) урок засвоєння нових знань; 2) урок розвитку і закріплення навичок і умінь; 3) урок перевірки знань та оцінювання знань. У роботі розглянуті сучасні платформи та інструменти для створення інтерактивного контенту, зокрема такі програми, як Genially, Kahoot!, Wordwall, Padlet, Mentimeter та інші. Проведено аналіз їх функціональних можливостей, переваг та недоліків з точки зору практичного використання у навчальному середовищі. Для уроків використовувались програми Genially, Kahoot!, Classroomscreen та ClassTools.NET. У межах роботи створено навчальні матеріали, включаючи інтерактивні дошки, вікторини, ігри, квести та квізи, які 3 дозволяють розвивати критичне мислення, уміння працювати з інформацією та співпрацювати у команді. Практична значущість дослідження полягає у аналізі і порівнянні програм для створення електронних дидактичних матеріалів. Слід відмітити, що впровадження таких матеріалів дозволяє не лише підвищити рівень засвоєння знань, але й розвивати ключові компетентності, необхідні для життя у цифрову епоху розвитку. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | електронний дидактичний матеріал | uk_UK |
dc.subject | інтерактивна платформа | uk_UK |
dc.subject | урок інформатики | uk_UK |
dc.subject | безпека в Інтернеті | uk_UK |
dc.subject | навчальний матеріал | uk_UK |
dc.subject | віртуальна дошка | uk_UK |
dc.subject | вікторина | uk_UK |
dc.subject | методика | uk_UK |
dc.subject | Genially | uk_UK |
dc.subject | Kahoot! | uk_UK |
dc.subject | Classroomscreen | uk_UK |
dc.subject | ClassTools.NET | uk_UK |
dc.title | Основні методики використання електронних дидактичних матеріалів на уроках інформатики | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра загальної математики та методики навчання інформатики | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Інформатика) | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sviyazov_2024.pdf | 3,23 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.