Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26956
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курносов, Володимир Олексійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-06T14:19:07Z | - |
dc.date.available | 2025-01-06T14:19:07Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Курносов В. О. Розробка спеціалізованого 3D додатку для вивчення шкільного курсу інформатики: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Інформатика) / наук. кер. В. В. Пастернак; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 72 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26956 | - |
dc.description.abstract | Усі сфери нашого життя розвиваються з небаченою раніше швидкістю. Однак сфера освіти недостатньо розвинулася у порівнянні з минулими десятиліттями. Особливо гостро це стосується навчання шкільного курсу з інформатики. Де переважно новий матеріал демонструється за допомогою фізичних підручників, презентацій та іноді фізичних зразків техніки. Слід відмітити, що такі методи подання нових знань не завжди є оптимальними та ефективними. Головним завданням кваліфікаційної роботи було продемонструвати потенціал впровадження спеціалізованих 3D додатків в шкільний курс інформатики. Для цього було розроблено і створено два додатки за допомогою середовищ Blender та Unreal Engine 5. Варто також зазначити, що для створення додатків необхідно було виконати кілька основних кроків, а саме: 1) пошук референсів; 2) створення моделей стаціонарних комп’ютерів; 3) створення моделей елементів системного блоку; 4) створення допоміжних моделей; 5) перенесення в ігровий рушій; 6) створення рівнів; 7) компіляція додатків; 8) тестування додатків. Окрім цього було розглянуто й інші середовища для розробки таких додатків, навчальні платформи для їх розповсюдження та можливості їх використання при навчанні інших шкільних дисциплін. Розробленим продуктом можуть скористатися вчителі, учні та навіть користувачі не пов’язані із школою. У роботі також описана можливість використання при синхронному та асинхронному навчанні. А також, продемонстрована можливість портування на різні платформи для забезпечення належного рівня навчання учнів з різним фінансовим становищем. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | Blender | uk_UK |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UK |
dc.subject | референс | uk_UK |
dc.subject | сітка | uk_UK |
dc.subject | текстурування | uk_UK |
dc.subject | розгортка | uk_UK |
dc.subject | запікання | uk_UK |
dc.subject | експорт | uk_UK |
dc.subject | проект | uk_UK |
dc.subject | компіляція | uk_UK |
dc.subject | навчальна платформа | uk_UK |
dc.subject | стаціонарний комп’ютер | uk_UK |
dc.subject | системний блок | uk_UK |
dc.title | Розробка спеціалізованого 3D додатку для вивчення шкільного курсу інформатики | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра загальної математики та методики навчання інформатики | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Інформатика) | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kurnosov_2024.pdf | 3,94 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.