Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКривицька, Тетяна Антонівна-
dc.contributor.authorПавлюк, Дмитро Миколайович-
dc.date.accessioned2024-12-20T13:35:48Z-
dc.date.available2024-12-20T13:35:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПавлюк Д. М. Фортепіанні сонати Л. Ван Бетовена зрілого і пізнього періодів творчості: проблеми виконавства та інтерпретації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. Т.А. Кривицька; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк. 2024. 64 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26724-
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджені сонати Бетовена зрілого та пізнього періодів творчості, був проведений детальний розбір сонати №17 d-moll у виконавсько-інтерпретаційному аспекті. Були розглянуті три різних інтерпретації у виконанні Міхаеля Корстіка, Елен Грімо та Пола Льюіса. Об’єкт дослідження — фортепіанні сонати Л. ван Бетовена зрілого та пізнього періодів творчості. Предмет дослідження — виконавсько-інтерпретаційні проблеми зрілих та пізніх фортепіанних сонат Л. ван Бетовена. Мета дослідження — визначити основні проблеми виконання та інтерпретації фортепіанних сонат Л. ван Бетовена зрілого та пізнього періоду творчості на прикладі сонати №17 d-moll «Буря». У першому розділі магістерської роботи «Жанр фортепіанної сонати у творчості Л. Ван Бетовена» були коротко розглянуті сонати зрілого та пізнього періодів творчості. Зрілі сонати демонструють всю могутність та індивідуальну неповторність композиторського мислення, в той час як у пізніх сонатах Бетовена зʼявляються нові тенденції. Композитор досягає неймовірної диференціації та багатомірності образів, винятково тонкого психологізму, чим він передбачає нові шляхи фортепіанного мистецтва у творчості композиторів-романтиків – Ф. Шопена, Р. Шумана, Ф. Ліста. Другий розділ «Соната №17 d-moll «Буря» — яскравий приклад зрілої фортепіанної творчості Л. Ван Бетовена: виконавсько-інтерпретаційний аспект» присвячено аналізу сонати. Був зроблений цілісний інтонаційний аналіз кожної частини твори, методико-виконавський аналіз особливостей виконання, а також були розглянуті три різних інтерпретації піаністів Міхаеля Корстіка, Елен Грімо та Пола Льюіса. У висновках узагальнюються основні положення дослідження та стверджується, що фортепіанна соната – один з ключових жанрів камерної творчості Л. ван Бетовена. Його фортепіанні сонати належать до основи фортепіанного репертуару сьогодення, а соната №17 d-moll є яскравим зразком інтерпретації жанру зрілого періоду творчості композитора, особливо, у виконанні таких піаністів як Міхаель Корстік, Елен Грімо та Пол Льюіс.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфортепіанна сонатаuk_UK
dc.subjectсоната №17 d-molluk_UK
dc.subjectЛ. ван Бетовенuk_UK
dc.subjectМіхаель Корстікuk_UK
dc.titleФортепіанні сонати Л. Ван Бетовена зрілого і пізнього періодів творчості: проблеми виконавства та інтерпретаціїuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:FKiM_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pavliuk_2024.pdf1,9 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.