Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26704
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Панасюк, Світлана Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Лапчук, Богдана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-20T12:45:24Z | - |
dc.date.available | 2024-12-20T12:45:24Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Лапчук Б. М. Творча спадщина П. Ніщинського в контексті розвитку українського хорового мистецтва : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. С. Л. Панасюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк. 2024. 66 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26704 | - |
dc.description.abstract | Українське хорове мистецтво – важлива сторінка розвитку української культури, однією зі складових якої є творча діяльність Петра Ніщинського – одного з корифеїв і амбасадорів української ідеї в найнесприятливішу для національного мистецтва добу – час її заборон, утисків та переслідувань. Свою європейську освіту та Богом даний йому талант композитора П. Ніщинський присвятив Україні, тому різнобічне вивчення його постаті, його творчих досягнень і здобутків є і буде актуальним завжди, доки буде Україна. Мета дослідження — визначити характерні риси творчої спадщини П. Ніщинського як складової українського хорового мистецтва 2-ї пол. ХІХ ст. Завдання: описати національно-визвольний рух як основу формування української музичної культури; визначити особливості українського хорового мистецтва середини – 2-ї пол. ХІХ ст.; змалювати творчий портрет П. Ніщинського та здійснити інтонаційний аналіз музично-драматичної картини П. Ніщинського «Вечорниці». Елементи наукової новизни одержаних результатів: українське хорове мистецтво середини — другої половини ХІХ століття розвивалося в межах трьох жанрів — хорової обробки, оригінальної хорової композиції та великої хорової форми; близькість сюжетів, впливи шевченкової романтизації козацьких походів та образності наробних дум, фольклорні інтонації єднають твори М. Лисенка та П. Ніщинського; діяльність театру корифеїв стала стимулом для написання П. Ніщинським «Вечорниць» — музично-драматичної картини до п’єси Т. Шевченка «Назар Стодоля», з її розгорненими вокальними та хоровими партіями, складними хоровими розділами, що стало переконливим свідченням високої хорової культури українського музично-драматичного театру. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | українське хорове мистецтво | uk_UK |
dc.subject | Петро Ніщинський | uk_UK |
dc.subject | музично-драматична картина «Вечорниці», | uk_UK |
dc.subject | український музично-драматичний театр | uk_UK |
dc.title | Творча спадщина П. Ніщинського в контексті розвитку українського хорового мистецтва | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 025 Музичне мистецтво | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра музичного мистецтва | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
lapchuk_2024.pdf | 1,71 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.