Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26702
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Панасюк, Світлана Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Зюзіна, Олександра Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-20T12:38:02Z | - |
dc.date.available | 2024-12-20T12:38:02Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Зюзіна О. А.Тенденції розвитку скрипкового мистецтва ХІХ століття : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 025 Музичне мистецтво / наук. кер. С. Л. Панасюк; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк. 2024. 43 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26702 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто історико-культурний контекст ХІХ ст, вплив художніх напрямів на скрипкове мистецтво, еволюцію скрипки. ХІХ століття стало визначним етапом у розвитку музичного мистецтва, зокрема скрипкового. Ідеї романтизму, які домінували в культурному просторі епохи, стимулювали появу нових підходів до музики, зосереджених на виразності, емоційній насиченості та технічній досконалості. Скрипка в цей період набула нового звучання завдяки удосконаленню конструкції інструменту та розвитку виконавської майстерності. Це дозволило не лише підкреслити її виразові можливості, але й зробити скрипкове мистецтво ключовим у музичній культурі романтизму. Розглянули біографію Генрика Венявського — видатного скрипаля і композитора ХІХ століття, чия творчість залишила глибокий слід у розвитку скрипкової культури. Венявський вивів мистецтво гри на скрипці на новий рівень, розширивши технічні й виразові можливості інструменту. Проведено аналіз Концерту №2, першої частини, яка є зразком романтичного стилю в поєднанні з унікальним авторським баченням. Її музично-теоретичний аналіз демонструє багатство гармонії, мелодійної лінії та технічної складності, що потребують тонкої інтерпретації від виконавця. Твори Венявського стали не лише технічною, але й духовною основою для скрипкової музики, забезпечивши її подальший розвиток. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | мистецтво | uk_UK |
dc.subject | романтизм | uk_UK |
dc.subject | концерт | uk_UK |
dc.subject | засоби музичної виразності | uk_UK |
dc.title | Тенденції розвитку скрипкового мистецтва ХІХ століття | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 025 Музичне мистецтво | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра музичного мистецтва | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FKiM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ziuzina_2024.pdf | 695,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.